|
Sida 244 av 712
|
|
|---|---|
|
bomis>>> Jo tack, jag vet.. Här har ni en trist nyhet.. Länk |
|
| Jag får mina nya fälgar inom 2veckor hoppas verkligen jag får rätt ET. | |
|
sevak: tack för länkarna, ser riktigt bra ut på E90 tycker jag. är det 265 bak som gäller? lite roligt (ang OEM-fälgarna på E90): "sometimes I make my employees drive the car around the parking lot so I can see it.STUNNING!" :) |
|
| nej 255 är bäst på 9J. du kan ha 265 men det kommer att se väldigt squared ut. För mig den var inte bra men det går. Been there done that. | |
|
Jag skulle jättegärna köpa hjulen som du vet Sevak om det inte vore p g a att de är skodda med RFT. Det är naturligvis inget fel på dina däck men jag vill köra med konventionella däck. Hittade en inköpskälla i USA som har bra pris. Vi får se vad de kan komma med för paketpris inkl. frakt. Länk Århundradets miss var när jag inte köpte Enricos 230-fälgar...Vid den tidpunkten visste jag inte att 335 går så fint som de gör på 19"-hjul. |
|
| R1000: Dem replikorna lär inte bli billiga med frakt och alla tillägg. Samt så skiljer färgen ifrån OEM. Annars såg dem bra ut kan va bra att kolla upp vad dem väger. | |
| Ja det kanske blir samma kostnad som att köpa dina hjul, vi får se vad de svarar. De är lite lättare än OEM och har lite aggressivare offset. Se post 15 och 16 på Länk | |
| Någon som ska beställa AR OCC? | |
| på e90 ska du ha spacers om du ska ha style 230. I min åsikt om man byter hjul ska dem vara så lätta som möjligt annars kan man väl behålla vad man har. jag köpte CSL mest för att jag ville ha bredare fälgar som kunde ta större däck. | |
| jag ville gärna köpa AR OCC men det passar inte med min Injen Intake. | |
|
Enrico: Han har gjort fästen så man kan montera där RR OCC sitter också. Läs igenom GB sidorna. Mina m6 fälgar jag beställt väger 300 gram mer än original men jag kommer ändå spara vikt eftersom vanliga däck väger mindre än RFT. |
|
| sevak>> vart köpte du m6 replicorna? | |
| Sevak har du lite länkar till återförsäljare (fälgar) i europa? | |
|
Länk |
|
| tack sevak | |
|
Ni med DKG, läs Shivs svar nedan på frågan om AT eller MT-mappar gäller, vad ska man tro?? MVH Bubbla Originally Posted by jp330Cic.au View Post Hi Shiv, What map should we run with DCT? AT or MT? Most likely 6AT. Shiv |
|
|
Länk |
|
|
Oj PermanceAlloys var skapligt jävla dyra... 10500 för fälgarna plus frakt till sverige ca 2000.- Sevak: du skrev ju i PM till mig att du skulle få ge 9000:- ? :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| Nikeman: Jag betalade 8900:- ;) | |
| Bubbla. jag har kört både aut och manuell mappar, dct är inte lika känslig vid växling eftersom växeln redan ligger i.lite mer tryck i manuella mapparna men skillnaden är liten | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.