|
Sida 240 av 712
|
|
|---|---|
|
bomis: håller med Thomas. M3-fronten helt klart. /Janne |
|
|
Fast om man jämför dem i profil så ser fan Lumma-fronten klart fetare ut: Länk ...jämfört med M3-fronten som ser lite "tillplattad" ut: Länk Svårt... ;) // Thomas |
|
|
Länk m3 front FFS!! |
|
|
Carlee82 ---> Det där är väl bara en add on frontläpp i kolfiber som endast passar på den riktiga M3-fronten? // Thomas |
|
| carlee82>> är det vorsteiner? | |
|
sorry såg att det var vorsteiner nu! som tomas säger så måste man ju även ha den riktiga m3-fronten om den skall passa :( blir dyrt.... |
|
|
Här finns bra urval av delar för att själv göra en Induction Pipe för meth för några hundra kronor i s f 100-tals dollar som det kan bli om man köper färdig lösning. Länk Lägger upp en bild på min lösning när den är monterad. Jag ska först prova med en rak 2.5" pipa med en rak och en 45-graders silikonmuff. Blir det inte bra är det en 45-graders böj och raka muffar som gäller. |
|
| Så här blev det Länk | |
|
Ja visst jag, m3 orginal har ju bredare framskärmar. Men jag tycker i allfall du ska köra på M3-look fronten. För att få den att se mindre platt ut kanske du kan kombinera den med en läpp, typ Kerscher Länk Tyckte det blev ruggigt snyggt på Nikemans e92. Har för mig att han hade den till salu. |
|
|
...läppen alltså ;) |
|
|
Tyvärr passar den inte då jag har en e90... |
|
|
någon som har en aning om hur dom löst biten med att hänga på 3d studieläppen utan kanten på sidorna??? Dom har dessutom hängt på någon spoiler nedanför men den gjorde att det blev lite för mkt. Kan man lösa den biten med att få fast den utan kanterna på sidorna så skulle jag faktiskt kunna tänka mig denna... orginal: Länk moddad: Länk |
|
|
Här är en intressant lösning som Mr. 5 har gjort för att få ner IAT. Det kan vara av intresse att göra för att minimera Meth-beroende. Mr.5 har kört med dammsugargrejor om jag har fattat det rätt, men det finns mycket bättre slangar och anslutningar i 3" om man vill och framförallt inte behöva limma något i luftburken utan istället ha riktiga förskruvningar. Här är Mr. 5 lösning i alla fall som en utmärkt idé och snyggt infört. Länk Någon som har en STD luftburk till övers? Skicka PM för pris i s f. |
|
| Bomis: Det finns grymt stark dubbelhäftande tejp som kan användas på plana ytor, vilket använd t.ex inom flygindustri. | |
| R1000, har du någon ide kring hur dom moddat den? Är molded = spaklad? Dom har väl till att börja med kapat kanterna som sticker upp i hörnen som orginal gör att den ser påhängd ut? | |
| R1000, vart får man tag på sån tejp?? | |
| Vet ej hur det är gjort i detalj. Ja, molded = spacklad. | |
| Tejp - 3M | |
| Länk | |
|
Är du säker på att Kerscher läppen inte passar e90 Bomis? Länk Länk Ser inte allt för olika ut tycker jag i alla fall. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.