|
Sida 218 av 712
|
|
|---|---|
|
måste bara visa :P 0-100 med RS4. Länk |
|
|
Kan rekommendera Toyo T1R om man kör på torr väglag. Bäst turn in. då är det R däck som gäller. När vanliga gatdäck ger vika under kurvtagning vid 160km/h så kan R däck hålla upp till 190km/h. Pilotsport= Bra grepp på torrt väglag + tyst P-Zero = Lite sämre än Pilotsport på torr, fast mycket bättre på blötväglag. Både Zero NERO och Zero kan hålla över 200km/h i blöt. GoodYear= Bra livslängd. Ok grepp, klara dock ej hårdkörning pga lätt att överhettas. Toyo T1R= Bra grepp och lätt att kontroller vid gränsen. klara hårdkörning prisvärd. Sämre våt egenskap än Pilotsport |
|
| Tack Heartware för bra info :-) | |
|
äntligen har jag fått bort den DRONE jag fick efter installation av Borla Racing pipes. Rennart är på och låter väldigt bra nu. Stertman gjorde en otroligt jobb eftersom som vanligt det visade att det var inte så mycket PNP! är otroligt nöjd! Länk |
|
| jag tömde också min RR OCC och det var hur mycket olja som helst inne, säkert halv burk var fyllt med olja och min läckte lite också så.. det är bra att ha något sånt. | |
|
passar ingen av dessa?: Länk Länk |
|
| Grym 135! Länk | |
| TigerDejan: du får adaptiera dem. Bara köp Riss Racing OCC. Den nya modell ska inte läcka. | |
|
ASR 135an..finns det mer info om den? Hittar bara mörka filmer.. Vad är gjort hårdvarumässigt? |
|
|
Stage 3 bil med utborrade original turbos och Vishnu Procede med special map. Det kommer flera sådana upgrades snart. |
|
|
Pea/Big Tom, hur har ni följande inställt i er procede: Overboost limit Overboost delay User Toque Map Ign correction 1:st gear tq map 2:nd gear tq map upshift softening throttle respons Wgate DC limit O2 modifier Ni andra med procede kan väl också ange era värden? Gissar att ni kör med V-power? Tack på förhand! |
|
| Bomis/Enrico/Big Tom: Hur mycket laddar ni vid redline? | |
| Sevak: runt 11 PSI | |
| Måste man ens pressa sin bil till redline? Max effekt ligger väl vid 6400-6700 varv. Jag har pressat min bil max 2-3 gånger till redline. Jag växlar alltid vid 6500-6800 varv. | |
| Måste man ens pressa sin bil till redline? Max effekt ligger väl vid 6400-6700 varv. Jag har pressat min bil max 2-3 gånger till redline. Jag växlar alltid vid 6500-6800 varv. | |
|
HFR: Länk Är några sidor att bläddra igenom men borde stå där. |
|
| sevak>> inte säker men runt 11-13 psi tror jag | |
|
Overboost limit 17 Overboost delay 10 User Toque Map 85 Ign correction 80 1:st gear tq map 100 2:nd gear tq map 100 upshift softening 0 throttle respons 5 Wgate DC limit 75 O2 modifier 50 (endast för den nya inofficiell beta Länk ) |
|
|
Tack Mackyfr!, men jag får inte fram någon info ur den tråden bortsett från att "internals and fuel system are stock". Pea> du var lite het på ASR? Du kanske vet mer vad deras kit innebär? |
|
|
Overboost limit 17 Overboost delay 10 User Toque Map 85/82 Ign correction 50/30 1:st gear tq map 70/50 2:nd gear tq map 100/80 upshift softening 0 throttle respons 5 Wgate DC limit 75 O2 modifier 80 mapp 1 / 2 hfr Håller på att kolla upp om dct lådan kan klara eftersom asr turbos matar 730 nm på hjulen vid 540 whp, och eftersom lädan skall klara 600nm är jag lite fundersam om jag inte lämnar en hög med kugghjul efter mig vid fullgas. annars är den fullt integrerbar med de mods jag redan har , så får jag rätat ut frågetecnen ang torquen funderar jag på att beställa dom. ev , får jag sänka effekten något. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.