|
Sida 206 av 712
|
|
|---|---|
| Var är edit, 17,2% ska det vara... | |
| sorry menade 16% | |
|
Var kan jag läsa om vilka revisioner om AT-lådorna som klarar vad? Jag har själv en AT men har inte en aning om hur många nm den pallar innan den rasar. |
|
| den pallar mycket, oroa dig inte. Har alldrig hört om en AT låda som rasade. i US nästan alla bilar är AT och all kör full trimmad utan problem. | |
|
Äntligen =) Länk Var köper man meth här?? |
|
| Från RC Radio bilar butiken till exempel. | |
|
här kan man köpa metanol 5l för 227:- Länk |
|
| Passar vanlig 12-kant hylsa på 335an tändstift eller vart får man tag på sådan? Antar hos BMW stealers förstås, men det kanske finns andra firmor med bättre pris? | |
|
vanligt hylsa passare inte. AR säljer det eller här Länk Du kan okså bara använda en vanligt hylsa och gör det tunnare med en maskin |
|
| Vet du vilken bultskalle i mm hyslan ska passa på? Det borde gå bra med en lång tunnväggig hylsa (deep socket) med 3/8" fattning. | |
| Trevligt att träffa Zoppo idag som nu har tagit över min JB+ :-) | |
|
Jag köpte härom veckan kattade AR DP´s av Tobias1980 här på forumet och hade tanken att montera dessa lagom till vårvärmen börjar på att närma sig. Lite diskussioner med honom gav att det kanske egentligen inte är lönt att byta så mycket mer än DP´s... BMW´s orginalsystem är tillräckligt bra? Det jag tänkt att göra på bilen (E91, 6MT): DP´s (köpt) FMIC (vilken anses vara bäst?) Oljekyl (vilken?) Byta mer av avgaset? |
|
| Niklas: Länk | |
| Ingen här på forumet med en småmoddad 335 som är sugen på att sälja? Tycker alla 335or som är till salu är rätt trista... | |
|
På plats Länk |
|
| fint , hur mycket boostar du nu? 14? | |
| Ska läsa av i morgon, den är precis monterad. | |
| Grattis Micke. Gjorde du om hållaren eller? | |
|
r1000>> nice, vilken variant är det där? kommer behöva en ny boostgauge nu när jag byter till giac :) |
|
| bomis: VEI boost gauge | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.