|
Sida 199 av 712
|
|
|---|---|
| Bomis , kom dina wastegate problem efter det att du gjort din modifiering på dessa , eller hade du det innan ochså? | |
| soory det var väl dina DV du modifierade, kan problemet hänga ihop? | |
|
Hej! Om intresse finns så är alla mina trimgrejor till salu. DP:s, IC, DCI, Procede //Erik |
|
|
BMW-Erik, du har Powerpost |
|
| När jag gasar på tomgång och släpper gasen så skramlar de ibland. Detta uppkom efter jag bytte till Ocattade DP. Kan de va någon plåt som kommer sitter emot DP. För de fanns en skyddsplåt vi flytta på. Eller är de WG? | |
| Troligtvis WG. Du hör det mer efter Du bytte DPs. | |
| Varför hör man de mer efter man bytt DP? Förut lät de ingeting. Är de farligt på något sätt? | |
| Har ju läst/hört om folk som bytt turbos och WG att de börjar skrammla igen. | |
| Man kan inte göra någonting iallafall åt det så det är bara att sluta tänka på det och ta upp problem när den uppstår på riktigt. | |
| Menar du då såna problem som bomis har fått. Fan lider me han. | |
|
nån som har erfarenhet av elektriska cutouts, lite kul att kunna koppla ifrån avgassystem med en knapp, men det kanske låter en del. Länk |
|
| Enrico har du mött Thomas på autobahn än? | |
|
Ja, vi har kört och jag stekte honom rejält! Skojja... ;) Jag sticker till Indien på måndag, och kommer vara där i 2 veckor, så det får nog bli efter det. Förhoppningsvis så har Bomis fått ordning på sin bil tills dess också! // Thomas |
|
| hur ser det ut för dig lördag eller söndag Thomas? Känns som vi är nära vinterdäck tid nu... tråkigt. | |
| Enrico, du har PM. | |
| Jag tror Thomas och Enrico ska åker ner till Tyskland på Lördag kväll;) Köp sprit och ordna en fest till oss 335i ägare;) | |
| AR Catless 3" DP's på ingående :-) Nu börjar det finnas det goda förutsättningar att det kommer att lira. | |
| r1000>> ett vishnu el jb3 på det så kommer det att lira som allra bäst ;) | |
| Har redan köpt Vishnu Rev II av Tobias, jo jag tror det kommer att bli superbra genom att även bättre IC är anskaffad. DC och avskärmningsplåtar finns också sedan tidigare. | |
| r1000>> grattis! hur tycker du bilen går med proceeden? har du testat versionen med throttle delay fix? eller du kanske har automatlåda? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.