|
Sida 187 av 712
|
|
|---|---|
|
Pavel: M-Bilar ligger i Västerås på Transformatorgatan 11. |
|
| Tackar! Sa dom hur lång tid monteringen skulle ta? Tänkte ifall man behövde boka in sig på ett hotell västerås.. | |
|
Enrico, Pea, Philip har videoklipp på era bilder från m5board om ni vill ha. Kan skicka på msn. Har inget youtube konto. |
|
|
Pavel: 3.5 timma ska det ta. |
|
|
Mitt mål är att ha den snabbaste 335 touringen. vad ska man köpa för prylar? Har försökt följa tråden men är lite osäker på vad man ska satsa på. Jag har hela vintern på mig att leka byggherre. Sevak. du får komma förbi någon dag så kan jag bjuda på fika och så kan vi snacka trim mm. //Stefan |
|
|
Det är rätt! Man ska ha mål för att komma nånstans! :) Metanol är nog svaret. // Thomas |
|
|
StefanL: du måste få en uppfattning själv att vad du vill ha i bilen och hur du vill den ska gå. Läs på e90post allt du kan och välj vad passar dig bäst. Stage 3 ska det vara: Trim: det måste du välja själv beroende på hur du vill att bilen går, pris, etc. Sedan den vanligaste grejer: IC Catless downpipes Catless avgassystem bak Dual cones Methanol? Kolla vad Kraxx har i sin bil. Han har snabbaste Touring just nu. |
|
| Big Tom RS4: yes man måste ha någon mål.. jag gick över min många gånger. Nästa grej ska väl vara Uppgraderad turbos eller något . Hoppas GIAC kommer ut med STAGE 3 nästa sommar. | |
| StefanL: Du kan ju börja med att svara på mitt Pm;) | |
|
Sevak: har inte kollat min post på länge men nu har jag svarat:) //Stefan |
|
| Vilket vrid pallar manuella lådan och kopplingen med? | |
|
Jag är osäker på om man ska välja, manuell eller automat. Måste bestämma mig i veckan innan ordern är låst. Har t.o.m fredag att bestämma mig. //Stefan |
|
| med stock turbos är det ingen problem med båda MT och AT. | |
| Stock turbos tål 17 psi eller? Undra hur länge. Tror ej jag ska ladda mer än 15 psi. | |
| <object ><param name="movie" value="Länk name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="Länk type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" ></embed></object> | |
|
Sorry =) Länk //Erik |
|
| Länk | |
| Han tog mig med 1 meter typ. Jag hade han lite i början sen låg vi jämt hela vägen. | |
|
Erik Jämför gärna mitt rejs med GT3 vs Din Länk |
|
| Monsterfemma: Jag har sett den, men jag slog dig iallafall... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.