|
Sida 186 av 712
|
|
|---|---|
|
Tomas , du har väl när vi körde mot varandra, är lite nyfiken på hur det ser ut vid växlingarna ,dct mot manuell bomis, lägg gärna upp den , kul att se . men den var så långt bakom så det går nog inte att se vad växlingarna betyder. |
|
|
Pea ---> Ja, den har jag. Jag kan lägga upp den ikväll! Ruskigt jämnt var det iaf. :) // Thomas |
|
|
Brorsan var ju och köpte en m6a och tankade för första gången, när han insåg att han kom 22mil på en tank blev han lite förvånad. Det är ju lite skillnad mot våra som, min drog 0,8 på vägen hem och det är ju inga jätteskillnader i prestanda. Så jag tycker det känns ganska bra att köra 335..... |
|
| 22mil med bara en tank ! wow ... | |
| Performance kit har till slut kommit. 17800 för delarna och ca 10000 för montering. Så där dog det alternativet för mig! | |
|
Clubsport: Min Procede Rev I är som sagt till salu =) //Erik |
|
| Performance Power Kit menar jag förståss. | |
|
BMW-Erik. Vad ger ditt kit för effekt? Är det lätt att montera? //Stefan |
|
|
Stefan: På en helt original bil så gör det ca 80 hk. Det är jättelätt att montera. För mig tar det ca 15 minter. //Erik |
|
| att döma av den klena prestandan performance kittet ger så hade det inte spelat någon roll om det ens kostat 10 000....eller kanske och i så fall som lite grädde på befintligt mos...med en prislapp under 10.... | |
|
IC beställd för 4600:- För er som inte har IC här har ni tråden. Länk |
|
| BMW-Erik, vad ska du ha för grejerna? | |
|
Vad heter "provtrycka" på engelska. Har en fråga om IC. (Ja jag har sökt men hittar ej) |
|
|
Någon som kört mot RS6 550hk? |
|
|
Sevak: Pressure test? =) //Erik |
|
| sevak>> pressure test... | |
| tackar | |
| 4300 för montering plus ev uppgradering av programvara hos M-Bilar. Skillnad det mot dem 10000 hos Solna! | |
|
"Leakage test" skulle jag nog välja att översätta det till. // Thomas |
|
|
Clubsport: Var ligger M-bilar? Har bestämt mig för detta kittet, letar efter billagaste ÅF.. //P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.