|
Sida 183 av 712
|
|
|---|---|
| monsterfemma>> hade väldigt gärna velat haft ett nytt race mot dig eftersom jag tappade starten helt på tvåan....gas släppte gas...gas...körde du mot nya m3:an? den hade jag 2-3 billängder på direkt från start till mål... | |
|
Det är klart att man inte kan jämföra turbobilar med sugisar när det gäller värme men då förmodar jag att du inte ägt en M5 e39 och kört skiten ur den i ett par timmar som jag gjorde igår :)) M3 med en rak sexa är en historia och en V8 på 5L en annan. |
|
| monsterfemma>> kan du utveckla det lite så jag förstår hur du menar? | |
|
Nya M3 körde jag mot och det har Gustav på film, kan säga att den vart långt efter säkert en 8 billängder om inte mer för jag såg den i innre backspegeln. |
|
|
Monster Femma: Jag körde aldrig mot Kraxx igår. Som ett tillägg så kan jag ju nämna att när jag frågade dig om du ville köra igår så höll ju du och din kompanjon på att tvätta bort flugor från vindrutan och fronten så ni kom ju inte direkt från ett race. //Erik |
|
|
bomis Det jag menar med värmen är att V8 som ligger i M5:an skapar mycket värme efter hårda påfrästningar. |
|
| monsterfemma>> NICE! Din bil går riktigt bra...ser fram emot nästa event...då ska jag inte klanta mig i starten....tror ni märkte det med.... | |
|
Varför vänta till nästa event när det finns motorväg :)) Bara säga till om du har vägarna förbi och där kan man komma upp i högre hastigheter för det är just efter 250 som bilen visar hur pass snabb den är :) |
|
| Bomis har fartspärre så det blir ingenting efter 250. Man mäter väl bäst 80-250 kmh. | |
|
monsterfemma>> jag skulle tycka det var kul att styra upp ett event till innan vintern där det är mer uppstyrt med vem som skall köra mot vem osv så slipper vi alla skylla på det ena med det tredje....Och förhoppningsvis har jag installerat min nya intercooler då... :) Vart bor du? |
|
|
Shit vilka värmeproblem 335orna verkar ha. Det är lite synd om man skulle få för sig att plocka ut dom på bana. Annars stånkar dom på riktigt bra. Flåklypa |
|
|
enrita Varför just 80-250? Det börjar lukta lite saab ägare här :)) |
|
|
bomis Jag det skulle vara kul. Bor i V-ås. |
|
|
Länk Min underbara Golf gti mot Moster Femmas fantastiska M5a Lyssna på ljudet |
|
| Hoppas på ett event i April eller Maj. | |
| by the way så körde jag med den trimmade 5:an ner till eventet vi körde rullande start på 4:ans växel fr 150-260 där min fartspärr slog i.....han gick en billängd på mig upp vid 220-230 och runt 260 där min fartspärr slog i så hade han runt 2-3 billängder....sen var racet slut tyvärr...självklart vet jag att den/era bilar är monster ffa vid högre hastigheter men jag är ändå nöjd att jag höll mig så pass nära ändå :) | |
|
rian Den hörs mer än vad den går :)) Dags för en kompressor kanske? |
|
|
Tack för rejset Enrico, väldigt kul Allroad din 535 gick riktigt bra.. |
|
|
Länk Länk |
|
|
Länk Tycker den går riktigt bra, om man ser vilka bilar den tar |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.