|
Sida 182 av 712
|
|
|---|---|
|
Jag tyckte nog att min bil levererade skapligt lika från rejs till rejs. Måste nog bero på avskämningen... haha :D // Thomas |
|
| Cado, filmade du när jag körde mot din bror? | |
| pea>> no hard fellings ;) måste säga att din bil gick riktigt bra med dkg-lådan...sjukt va den växlar fort! ja det kan nog stämma ganska exakt med m3:an! Lite tråkigt att jag inte han få min helix ic då bilen heatsoak ganska rejält...under loppen :( första gången jag haft ait's på runt 160F *LOL* startade varje lopp på i princip ett ait på minst 100F och tyvärr redan därefter så kapar bilen boost :( det ska bli sjukt kul nästa gång vi ses när man verkligen är stage 3 med ic och rensade kattar :) | |
|
Erik: Jag märkte att bilen gick bättre ibland och sämre ibland. Särskilt efter jag kört några ggr i rad och sedan vänta några min och körde igen. Jag höll mig bra mot dig till 200 sen flög du ifrån mig haha. |
|
| Men även med ic drar den ned effekten , de första racen hade jag en toppfart på 260, vilket sjönk till 250 när jag bara körde race på race. | |
|
Här är en film på mig och M5 E39an =) Länk //Erik |
|
|
vilken snabb Golf :-) Rian tack för racet! Stage 2 GIAC kommer ut på onsdag. Ska ha 30 rwhp och vrid mer en Stage 1. Länk |
|
|
Just den golfen impade rätt bra.. Lite kul att både jag (som filmar) och Enrico reagerar precis likadant och samtidigt.. ;) //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
BMW-Erik Konstigt att du förlorade mot enrico och du vann över mig och jag vann över enrico med en liten fördel. |
|
| det handlar nog väldigt mkt om hur många race man hade bakom sig inför varje lopp....värme...kylning m.m. | |
| Det gör de verkligen de märkte jag. | |
|
Monster Femma: Ja eran bil måste ha gått riktigt dåligt när jag körde mot er =) /Erik |
|
| därtill växlingspunkter...bra start osv... | |
|
Sevak: Länk det blir bättre nästa gång med IC! |
|
|
Om man kollar på filmen som ligger på garaget när jag kör mot Monster Femma:s bil så hör man att jag får en "limp" vid exakt 25 sek =) *plong* //Erik |
|
| Nice Enrico: Tror jag börja gasa lite lite före dig. Som sagt min bil går bra till 180-200 sen får jag heatsoak. | |
|
Jag har haft ett 15-20 rejs och 6-7 innan din Erik så tro inte att bara 335 blir för varma. Vad jag vet så kylde ni allihopa era 335 ordentligt efter varje rejs. Har ni någon rejs mellan dig Erik och bomis? |
|
|
Monster Femma: Jag frågade Bomis flera gånger om han ville köra men det blev aldrig av... //Erik |
|
|
Ok det var lite synd, för den rejs jag körde mot bomis var det första efter fikat så båda var väl kalla, iaf min. Ingen klagomål där. Hur står sig din mot METH 335? |
|
|
tyvärr inte....bilen gick för varmt HELA tiden ffa mot slutet så jag kände att det hade inte blivit ett rättvist race.... monsterfemma>> för min del så spelade inte den öppna huvven någon som helst roll om vi pratar värme i form av ait....inte för min del iaf :( När jag hade min m3:a tidigare så upplevde inte jag något direkt effekt tapp av att bilen gick varm....om man nu ska jämföra turbobilar mot m-bilar.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.