|
Sida 181 av 712
|
|
|---|---|
|
Pea: Nästa event ska min bil nog gå bättre med IC och boost på 15 psi. Även ny mjukvara som ska få bort det irriterande lagget mellan växlingarna. Bomis: Vart höll du hus i slutet ville köra mot dig. Din bil stod där men inte du. |
|
| Ett stort tack till Thomas som tagit sin tid och byggt avskärmingarna till DCI. TACK | |
| sevak>> när menar du? när jag inte var vid bilen så satt jag i andras bilar :) | |
| Bomis: Vid 5 tiden. De får bli nästa event;) | |
| sevak>> absolut...då har vi båda ny ic!! :) | |
|
Bomis vs M5 E39 med avgassystemet hela vägen och chip Länk |
|
| Som vanligt jätte trevligt att träffa alla 335i tokiga! Hade jätte kul! Våra bilar är helt underbara och verkligen står emot den värsta! Ser fram emot nästa träff! | |
| Bomis: ladda du 16 psi idag eller mer? | |
|
Blev det några intressanta race emot några andra bilar? T.ex Nissan GTR eller e55 AMG? Ser att Big Tom håller på att ladda upp filmer från dagen på youtube, härligt :) |
|
|
Tack att vi fick medverka på detta event,riktigt kul jag har en del filmer som kommer laddas ner inom kort |
|
| cado>> härligt race din bil går väldigt bra! :) hade velat ha en returmatch dock men det får vi ta när nästa tillfälle kommer! :) | |
| Bomis visst gubben ha det!! | |
|
Vs Enrico Mycket grymm bil, och skyrre ägare :) Länk |
|
| Cado: very nice ! din bil låter som en djur :-) | |
|
Denna M3 V10 var jag sjukt imponerad av, men även E34 M5 monstret :O Länk |
|
|
cado din brors m5 är grym tummen upp.. verkligen glad att jag kunnde hålla emot så länge som jag gjorde. uppe i fart är eran bil fantastisk |
|
|
Rian detsamma!! Min orginala m5 hade nog inte haft mycket å säga om emot din golf!! Gustav nu vet vi iaf vilken motor m3 e92 skulle ha fått från början......grymm e30 med V10 |
|
|
Jag tog en ganska bra bild på "335i counrty" där alla bilarna står med öppen huv.. Lite andra bilder också. Kommer upp så snart som möjligt på en server där ni kan slå en titt. Filmade mest och de filmerna kommer upp på yourtube så småningom.. Skall bara lägga till Gustavs vattenmärke. Tydligen var det helt ok att lägga upp egna filmer, bara man gav cred till honom för eventet.. Tack för att man fick vara med! Alla var hur trevliga som helst och jag håller med om att 335:orna dtår sig bra i konkurrensen. ´Men mot konkurrensen så blev jag dock mest imponerad av den svarta Golf GTi´n som höll jämt med Enricos bil hela vägen till 240-250. KLART imponerande! Nästa gång tar jag med mig hojen :) //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Tänkte dela med mig av mina resultat: Pea = -1 CL Heartware = +4-5 CL Sevak = +6 CL Maserati 4200 GT = +12? CL Porsche GT3 RS = -1,5-2 CL Mercedes AMG Cab = +3 CL Enrita = -½ CL M5 E39 avgas. + chip = +2 CL Missade 3ans växel helt och hållet mot Mercedesen, tappade 2 billänger men kom tillbaka och vann med 3 =) Mot M5 E39 åkte jag halva racet med halv motorlampa (limp). Vann ändå med 2 billängder. Under hela dagen så verkade det som om våra 335:or gick lite olika från gång till gång. Nån mer som märkte det? Kan ju vara värmen... Mycket trevlig dag med kanonväder! Alltid kul att träffa alla forumprofiler. //Erik |
|
|
ursäkta Bomis att jag blandade ihop racen, har tagit bort det felaktiga resulatatet, hur gick dina race , slog du nya m3 med 2-3 cl gissar jag att det skiljer lika mycket mellan våra bilar, vilket helt hänger på ic Jag slog m3 med det dubbla. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.