|
Sida 175 av 712
|
|
|---|---|
|
När jag kollar på shells hemsida ska de finns en mack i Töreboda samt en i Mariestad och båda har V-power. Hoppas på torrt och kallt väder;) |
|
|
Filmades det inte några race med 335:or på förra m5board-eventet? Hittar inga på Youtube, nån som vet om dom har lagts upp nån annanstans? Ska bli väldigt spännande att hur era 335:or står sig emot alla "superbilar" som brukar vara med. |
|
|
Jag kommer också till eventet!! //Roger.. |
|
| yup det filmades med filmerna kom alldrig ute. det här gången kommer mest att vara BMW. | |
|
uppdaterad Enrita (GIAC),heartware (ESS),bomis,krax(jb3),tigerdejan(jb3),big tom(procede),bubbla,sevak,bmw-erik (procede),kraxx, rolle,pea(procede) sorry rolle men lyckades jag glömma mig själv, kan man förvänta sig vad som helst har jag missar nån , fyll gärna på |
|
| jag tänkte köra upp lördag eftermiddag med en kompis och sova på vandrahem. Någon annan som skulle tänka sig göra det? | |
|
Tigerdejan kommer nog inte. Fan 11st 335or på samma plats så många har jag aldrig sett förut. Det måste vi ta ett foto på;) Kan inte alla skirva vilka mods dem har här så man vet samt färg på bilen så man har lite koll på vem som är vem. |
|
|
som Sevak skrev så kommer jag nog tyvärr inte denna gången. ska upp tidigt till London dagen efter. synd , såg fram emot träffa alla :) |
|
|
Jag åker dit med Enrita/Enrico. Ser fram emot det som attans! Vi bor mellan lördag och söndag på Falkängens vandrarhem strax utanför Götene.. Bra priser och ett "lugnt" ställe. Länk //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
| Nä jag kommer inte... =( | |
| jag kommer också (jb3) endast piggyn dock.. | |
|
Philip: vilken map kör du på? Enrita: Har du monterat dina LUX? |
|
| Sevak: mina lux är monterad. kablage är riktigt ful ... men lyser riktigt bra och starkt. | |
| Philip kör map 5 och det funkar riktigt bra. | |
| hur mycket hk och nm ska map 5 ge? Har du några bilder på dina LUX. RD syns typ inget på dagen. | |
| jag antar att han har runt 330 på hjulen nu. inga bilder på LUX. Du får väl se dem snart. | |
|
mina rd v2's syns bra på dagen, du måste ha v1:orna va? v1=3w v2 = 6w :) |
|
| yupp Bomis Rds är starkare än mina gamla. | |
|
Gjorde avgas test idag med Ocattade DP mina värden var OK. |
|
| Kan man bjuda in folk själv till m5board. Vet en som har en mercedes C55 amg med Kleemann Performance Kit 420 hk och 500nm. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.