|
Sida 174 av 712
|
|
|---|---|
| Allroad: Tror också de är värmen. Eftersom vi körde från stillastående 2 ggr först och sen direkt efter från 50 2 ggr. Lufttempen var 14 grader. Det lär va varmare den 20e hehe. | |
|
Sevak ---> Jag kan montera avskärmningen på max 2 st bilar den 20:e, förslagsvis på din bil + en till. Då kan ni andra passa på att kolla också om ni känner er osäkra på hur man skall gå till väga. Sen vill jag försöka köra så mycket som möjligt. :) // Thomas |
|
|
Här finns bra och stilfulla vinterfälgar om någon behöver Länk Är man petig kan de lackas om. Däcken medföljer utan kostnad, de håller (alldeles för) länge till :-) |
|
|
Då skriver jag upp mig som nummer 1;) |
|
|
Bra, då är hjulen dina Sevak, tack ! Skojade bara :-) |
|
|
Ingen som är sugen på det här: Länk Han är säkert intresserad av att köra mot en liten "chippad" 335:a också...! ;) // Thomas |
|
| Thomas: Jag körde även mot en C55 amg igår. På motorvägen ca 3 ggr från 100-220 han hade ingen chans. | |
|
Det är därför det skulle vara extra roligt om någon kunde ställa upp, bara för att få se hans förvånade min efteråt. :) // Thomas |
|
| har frågad om dem vill köra mot mig :-) | |
|
Ha, ha...! Härligt Enrico! :D // Thomas |
|
|
Kolla bara så det inte är denna, borde gå hyfsat :-) Länk |
|
|
Eftersom Milos va på Björkvik eventet och hade en kompis med en svart C55a så borde det va den,Och kan intyga att den gick riktigt bra,tror den kan ta nya m3an faktist,Å andra sidan så tror jag inte den är orginal,tyckte han nämde något om jubileumsmodel = 400++hk |
|
|
Ska montera DP ganska snart, AR Catless, samt o2-sim. Har även beställt en BT-Cable. Kan nån förklara varför jag ska montera o2-sim öht om jag bara kan radera felkoden med BT:n? Jag måste ju ändå ta ur o2-sims vid service... Måste säga att jag är supernöjd med DKG:n efter några hundra mil, helt suverän låda! Vissa har klagat på Auto-läget, det kan jag inte uttala mig om, kör hela tiden manuellt... Big smile! =D |
|
|
Off Topic fråga.. Någon som vet om Gustav gått under jorden? Mailade honom om eventet förra veckan och inte fått något svar. För er som vill åka innan och sova över så finns det ett trevligt och "säkert" vandrarhem precis utanför Götene. Falkängens vandrarhem. Trevligt, billigt och säker parkering för kärran. Länk NEJ, jag har ingen nytta av att rekommendera dem, annat än att vi brukar bo där när vi kör på kinnekullering. Bra service och trevligt ställe. Dessutom några av de roligaste vägarna runt kinnekulle ligger runt hörnet.. ;) //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
| amullo: intressant förslag. Kan tänka mig att sova över så det blir mindre stressigt. | |
| Finns det någon resplan för oss som åker från stockholm? Samåkning är ju betydligt trevligare :) | |
|
Amullo: Gustav är nere på IAA i Frankfurt och kommer hem på fredag eller lördag :) Ando Gunnarsson Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Tjena ! Nån som vet på ett cirkasådär hur många vi blir på söndag . Verkar iallafall bli många 335 ägare |
|
|
De 335 ägare jag kommer på på rak arm är Enrita (GIAC),heartware (ESS),bomis,krax,tigerdejan,big tom,bubbla,sevak,bmw-erik,kraxx. har jag missar nån , fyll gärna på |
|
| Pea | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.