AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
5.842.507

Ökad effekt på min 335i

Sida 159 av 712
Visa användare
741
fastEddie
VOLVO V60 D4 VEA AUT SUMMON 2014
Men vad har det kostat att dra en M5:a?
Visa användare
741
fastEddie
VOLVO V60 D4 VEA AUT SUMMON 2014
I blod svett o tårar.
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
tigerdejan>> vad är det för grejer du väntar på? jb3 + dci? har du beställt från mike på n54? när gjorde du beställningen? hoppas inte att du bett dom dra ner värdet för du får du bara tillbaka det belopp som angivits på paketet om det förvunnit :(

Jag har varit supernöjd med usps inga problem alls, som mest har paketen stannat i malmö i 2 dagar och det är nästan aldrig ngt thaffs med tull och moms...

jag har en skräckis som jag skulle kunna berätta som blev en ganska dyr historia när det kommer till olika fraktbolag....orkar inte dra den nu men det gäller mina fälgar....tänk på att alltid se till att paketet skickas door-door och inte luras till att hämta paketet själv på flygplatsen...det hela blev en ganska dyr historia med dolda kostnader, hantering/expeditionsavgifter tullhantering m.m
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
fasteddie>> ganska mkt pengar men det är ju det som är själva tjusningen att just få modda bilar och få dom att gå där efter...sitta och diskutera möjliga val av produkter...möjlig effekt, byta erfarenheter med varnadra, känslan att rulla upp bilen på bänken och bara hoppas hoppas att resultatet ska va enligt sina förväntningar, testa bilen live mot andra med mods osv

I LOVE IT!!
Ti
534
TigerDejan
Bmw 325D E90 LCI Edition Sport -11
ESS Tuning Custom Stage 2
jag beställde det i måndes ... det flögs den 1:e september efter det har varken USPS eller Posten uppdaterat status.
har beställt JB3 av mike , Express Mail 6 days ...
beställde dci av honom sist , dock med priority mail international och det va inga konstigheter ...

det jag är lite "orolig" över är varför dom inte uppdaterat statusen ännu ...

x International Dispatch, September 01, 2009, 9:57 am, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
x Arrival
x Acceptance, August 31, 2009, 3:50 pm, WOODLAND HILLS, CA 91367
x Processed through Sort Facility, August 31, 2009, 2:54 pm, VAN Electronic Shipping Info Received, August 31, 2009
x Electronic Shipping Info Received, August 31, 2009
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
och för guds skull köp INGET av Nick på JLevisw....lögnhals och ockrare...det har även enrico fått erfara...
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
tigerdejan>> förmodligen har ditt paket har INTE lämnat L.A än då hade det stått the item left US tid klockslag....det där är bara en kod för att paketet har registerats i systemet för upphämtning m.m. Men oftast el nästan alltid så registreras det i mottagarlandet då i detta fallet Svedala....så var cool paketet kan faktiskt vara på väg och vips när du går in på posten.se och söker på detta paket så har det registrerats...
Ti
534
TigerDejan
nja men dispatch är Avgång , att planet lyfter kl 9.57AM den 1:e september ... när det kommer till sverige ska det stå såhär:
Arrived Abroad, August 24, 2009, 2:37 pm, SWEDEN tex ...
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
tigerdejan>> tyvärr har du fel där int dispatch betyder på ren svenska internationell expidering och inget annat....tro mig jag har fått ett par paket skickade till mig under åren...med både denna bil och min tidigare m3:a...
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
dessutom har jag jobbat som logistik säljare inom posten i mina tidiga dar...
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
avgång är departure....
Ti
534
TigerDejan
ok , as u say sir :)
konstigt att dom inte flögit hit det då iom det ska vara hos mig senast på måndag :S märkligt ...
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
i en perfekt värld kanske men man får alltid lägga på dagar och i vissa fall veckor om det strular...jag tror att ditt paket är skickat redan men dom har glömt att registrera avfärd i us....det har hänt mig massor med gånger....och i princip alltid så gäller detta bara usps....
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
kan garantera dig att om du går in på posten.se i morgon straxt efter lunch så är det reggat! :) Vilken version skickade dom rev6? jag kör rev 7 nu den är snäppet värre kan jag säga....köpte du chipburner??
Ti
534
TigerDejan
då ska jag kolla imorron , jag får ont i magen här så nervös jag är ... vill ju ha sakerna bara jue....:(

vet inte , det är väl JB3 1.4 Rev6 tror jag ... va är rev7 nu da ? ytterligare någonting nytt ?
japp jag tog chipburner också ...
en
2.416
enrita
335i -07
FULLY LOADED
rev7 är nyaste Beta mapp. Bomis har fått den igår :-)
Ti
534
TigerDejan
ooooofan , där ser man :)
går den mycket bättre än rev6 eller ? kan väl inte skilja sååå mkt tycker man ...

haha herregud , jag har inte hunnit få rev6 innan ni hoppar på beta rev7 xD ahaha
men hmm , 1.4 har väl inte släpps FINAL ännu ...
en
2.416
enrita
335i -07
FULLY LOADED
om du har chip burner då kan du bränna alla nya mappar utan problem..alla mina skruvar från pollen filter är helt sönder :-) tror jag har bytt chip runt 30 gånger ...
Ti
534
TigerDejan
haha fan va nice :) är det inte svårt da ? nae ? hur byter man mappar mellan 1,2,3,4 osv ?

bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
tigerdejan>> rev 7 är samma som rev 6 fast med mer low end kick in the nuts och midpunch....så visst nu börjat vi närma oss slutet snart är 1,4 alive and kickin' rev 7 är brutal på map 6/7
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.