AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
5.843.659

Ökad effekt på min 335i

Sida 158 av 712
Ti
534
TigerDejan
Bmw 325D E90 LCI Edition Sport -11
ESS Tuning Custom Stage 2
helvete , 2 dagar sen planet lyfte från LA med mina saker och varken USPS eller Posten har uppdaterat sina sidor , börjar bil orolig :(
Bomis: Hur har de gått me din HPFP?
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
det var inte pumpen....det var stiften + att jag hade en boost leak ena klämman till ic:n satt löst....+ att jag måste rensa mina ar cattar för bilen limpar ibland vid redlineväxling på trean....he he många bäckar små....men nu går bilen sjukt bra med rev 7 som jag slängde in igår.....får intercoolern snrt så då ska hela bilen gås igenom så allt är 110% till eventet + att kattarna ska fixas då...har precis beställt 02sims!
Länk
Länk
TigerDejan: du behöver inte vara orolig, det är bara tullens labrador som har markerat för din sändning och just nu sitter de och packar upp lite "colombian finest" ur paketet. De ringer dig säkert inom kort :-)
Ti
534
TigerDejan
jo men man tycker ändå att dom borde kunna uppdatera på antingen USPS eller Posten sidan att sakerna har landat i sverige iaf :(
med min otur kan jag garantera att skitet är försvunnet ... jag menar , det tar inte precis 3 dagar att flyga hit någonting till sverige från usa , speciellt inte om man tar det "snabbaste" lev sättet som säger att jag ska ha det senast 6 dagar efter beställning ...
en
2.416
enrita
335i -07
FULLY LOADED
du tittar det här... mina nya Angel Eyes... fortfarande inte hemma:
Detailed Results:

Bullet Attempted Delivery Abroad, August 27, 2009, 9:18 am, SWEDEN
Bullet Out of Foreign Customs, August 26, 2009, 12:08 pm
Bullet Into Foreign Customs, August 20, 2009, 9:22 am
Bullet Arrived Abroad, August 20, 2009, 9:22 am, SWEDEN
Bullet International Dispatch, August 17, 2009, 4:50 pm, FOREIGN CENTERJERSEY CITY NJ 099
Bullet Arrival
Bullet Electronic Shipping Info Received, August 14, 2009
Notification Options
Så ser de ut för mina DP:
3 sep kl 15:40 Malmö, Sorterad
1 sep kl 09:29 Malmö, Sorterad
1 sep kl 09:28 UPK Malmö, Under tullbehandling

Ringde malmö idag 3 ggr. Dem sa att posten uppdaterat fel och att tullen fick mitt paket idag. Tjata på dem och en kille sa jag ska hjälpa dig att då ditt paket så du kan montera dina grejor. Så dem skickades ut 15:40. Hoppas verkligen jag får paketet imorgon så vi kan montera på söndag.

Dejan: Ditt paket kommer fram oroa dig inte;)

Enrico: Vad har du beställt för angel eyes? Du är ej nöjd med RD va. Dem lyser knappt på dagen.
en
2.416
enrita
335i -07
FULLY LOADED
köpte dem där: Länk
Jag har fördelen att vara över där ofta, finns mycket som slunkit med hem i resväskan...
Då får jag se hur dem ser ut på träffen. Vad fick du betala med frakt?
en
2.416
enrita
335i -07
FULLY LOADED
250 usd
Ti
534
TigerDejan
nae jag vet , men jag valde det snabbaste fraktsättet , 6 dagar ... :(
dom borde ju ändå uppdatera sidan och skriva att sakerna har landat i sverige tycker man .... så man vet att dom inte är borta iaf ...
carl530
BMW vänner .
Ett tips om ni beställer saker från USA / Utan för EU.

Använd ALDRIG fraktare som låter POSTEN sköta tulldeklareringen i malmö!!!

Har man otur kan det ta upp till 3 veckor från det att det ankommit i malmö.

Finns fraktare som sköter tulldeklareringen själva direkt .

Vet själv hur det känns att beställa något , kanske betalat lite snabbare frakt för man vill ha det direkt,, och så fastnar det i malmö längre tid än vad frakttiden tog.

Så kolla detta INNAN ni beställer från usa.

Fraktare som fixar tull snabb:
DHL
Fedex

bara ett tips.-.
carl530
personligen hatar jag usps för ovan nämda skäl...

Ti
534
TigerDejan
tackar så mkt för tipset Carl , ska tänka på det i framtida beställningar , om det blir några ... beroende på hur det går med detta paket ...
Men ibland kommer de väl till tullen i sthlm när de landar där. Där går de fort.
Mina Dp fastna i tullen i malmö i 2 dagar. Dem skickades därifrån idag. Hade jag ej ringt och tjatat idag hade dem säkert vart kvar till nästa vecka.
Bi
3.800
Bianca
130iM-Sport LCI E87 2009/12

Måste bara säga att jag e grymt impad av era 335:or och vad ni har åstadkommit med dom..RESPEKT från min sida...dra m5e60.....Not bad,not bad at all.................
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.