|
Sida 152 av 712
|
|
|---|---|
| Nissag GTR ! Nice! | |
| riktigt nice att få se gtr:en | |
|
Var är ni och kör när ni gör era jämförelser? De tester som utförs på m5board mellan alla häftiga bilar, på vilket flygfält är de? |
|
| ravve: det ska vi inte säga :-) flygfält ligger nära mariestad tror jag. | |
| Enrita ---> Vi har väl alltid kört på Autobahn...?? :S | |
| jep Autobahn. alltid , vi är väl inte korkad . | |
| Ok, va mest sugen på att medverka, inte snoka. Men är det så nordligt har jag ingen möjlighet ändå. | |
kosmaghz |
F*N va lång tråd... Har ni inte tillräckligt med effekt i era 335or eller? eftersom jag inte ORKAR läsa alla inlägg, så kanske någon kan svara på vilken 335a som gör 0-100 på kortast tid + vilken 335a som har mest effekt bland er på forumet? |
| Big Tom RS har snabbaste just nu. | |
| eller Kraxx med methanol activated :-) | |
| Skillnaden på bilarna stage 3 oavsett proceede el jb3 är hugget som stucket... | |
|
Ja, det blir kul att köra mot kraxx den 20:e... Kommer nog bli ett riktigt hårt rejs! :) |
|
kosmaghz |
big tom, vad får du ut från din 335 då? siffror tack! |
| tror inte han har bänkad sin bil. när jag hade JB3 med värsting map för vanligt soppa (V-Power) körde jag lika med Big tom Rs4. Hade 370 hästar och 520 nm på hjulet. | |
|
Ingen aning. Siffror intresserar mig inte, det är hur den fungerar i verkligheten som räknas. |
|
kosmaghz |
siffror är ju ett mått på hur den fungerar, I VERKLIGHET. |
|
Siffror från bänkningar är ju inte så intressanta att jämföra med för det kan skilja så otroligt mycket mellan olika utrustningar. Säkert upp till 20-30 hk. Så det är som Tomas säger. Man får testa hur saker och ting fungerar i verkligheten. T.ex. genom 0-200 tider. //Erik |
|
| Har ni några 0-200 tider att jämföra med? | |
kosmaghz |
tider är också = siffror, herregud det är klart siffror är verkligheten, skojar ni eller. Körkänsla är en anna sak. Och det finns olika sätt att bänka, bänkar man på rätt sätt så får man exakta siffror. bänkar du för 5k så får du som du säger avvikelser. |
| varför vill du veta allt det här ? är du interesserad att köpa en 335i eller Raca en? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.