|
Sida 138 av 712
|
|
|---|---|
|
pea: sorry to hear that... det är alltid problem men vi har väl vana på det... Sevak.. alla IC behöver lite anpassning även om dem säger att der är bolt on. köp helix om du har råd eftersom det är bästa som finns ute för 335. |
|
|
Allroad!! Tror det skulle bli ett mycket jämt race, Det är nog snarare jag som måste lätta på något vis, banta var en bra idé så här efter semestern. mvh |
|
| Enrico: Tror de blir Helix IC och AR ocattade DP | |
|
Så blev de. Länk |
|
| Sevak: då har du bäste som finns :-O) | |
| Körde ca 6 repor idag vissa från stillastående andra från 50 och uppåt. Efter byta av den modifierade koppling ventilen är de mycket roligare att växla snabbt. Nu beter den sig som den ska. Förut märke jag ibland av ett lag när jag växla från 3-4an har inte hänt en ända gång sen jag bytte till MCV. | |
| sevak>> grattis, precis vad jag sa :) | |
| ska flasha bilen idag med Giac Stage 1 och bänka den :-) Ska se hur biler går . jag vill helst ha STage 2plus så jag flashar tillbaka bilen igen till stock och väntar på den. | |
|
Någon som har gjort rent sina DCI-filter än? =) Tips på vad man tvättar dom i och vad man smörjer in dom med sen mottages varmt! Man vill ju inte åka med igensatta filter den 20/9... //Erik |
|
|
Rengör med vanlig färdigblandad naturavfettning, spraya sedan in dem med valfri luftfilterolja. // Thomas |
|
|
Erik , skitenkelt, 40 grader kulörtvätt, men torktumlas varsamt. |
|
| spolar man av dom efter avfettning eller vadå? | |
|
Lightweight crank pulley: Länk 9 hästar är inte dåligt alls för en pulley.. me buying this. |
|
| Man sprutar alltså på naturavfettning eller liknande sköljer med typ ljummet vatten. Låter dem torka och sen sprutar på en filter olja. | |
| eller köper du 2 nya filter varje år ;-) | |
| Nu är dem ju billiga 157 dollar ink. frakt hos Mike. | |
|
enrico; what's a crank pulley? Förbereder mig för min kommande 335a.. |
|
| hej Pavel! ska du köpa en 335 igen! 330 var inte så skojt vad? kolla på länken det finns bilder . | |
|
Har redan köpt, väntar leverans i slutet av Oktober =) Jag kan inte öka effekten nämnvärt på 330n - jäkligt irriterande! Tänkte beställa ProCede i september.. men håller på och lär mig lite om andra mods jag kan göra förutom piggyback.. |
|
|
någon som har läst detta? Länk kommentarer? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.