|
Sida 119 av 712
|
|
|---|---|
|
Vad ska man betala för att byta bromsbeläggen runt om på E92an? Ska beställa RissRacing MCV och bromsbelägg från modbargain. |
|
| sevak>> varför köper du inte bms mcv i stället så spar du några kronor? | |
|
Ska beställa bromsbelägg från modbargains så de blir samma skit. Men börjar bli lite fundersam till belägg dem säger att dem ej bettar lika bra. Att man behöver trycka på bromsen lite hårdare. Endel säger att dem funkar kanon. Jag är trött på mitt .....bromsdamm. Måste torka av fälgarna varje gång. Dessa fram: Länk Dessa bak: Länk Ett företag ska bygga avgas åt mig efter Cat i Augusti om jag har tid. |
|
|
Ska beställa bromsbelägg från modbargains så de blir samma skit. Men börjar bli lite fundersam till belägg dem säger att dem ej bettar lika bra. Att man behöver trycka på bromsen lite hårdare. Endel säger att dem funkar kanon. Jag är trött på mitt .....bromsdamm. Måste torka av fälgarna varje gång. Dessa fram: Länk Dessa bak: Länk Ett företag ska bygga avgas åt mig efter Cat i Augusti om jag har tid. |
|
| Axxis deluxe bettar bra men dem är mer känsliga. BMW bromsar bettar direkt och det gillade jag inte alls. Med Axxis kan man bromsa med mer känsla. | |
|
Koni FSD använder sig av ett äldre tillverkningsteknik. Inte lika hållbar som Bilstein och KW. Rekommender inte till våra bilar. FYI! |
|
Smiley© |
Heartware Det sitter Koni dämpare i KW. Men jag vet inte vilken typ det är. ///Thomas |
|
Inte i V2 och uppåt! Lägre än det, förstår jag inte varför man skall byta? Bil delar är som eletronik delar. Fåtal stora tillverkare men massa modeller. Det som skiljer dem är kvalité på alla delar. Har kört med H&R coiloverkit och bakdämparna har läckt två gånger. Frågan är om jag kör för hårt eller är delarna i dämparen för klena? Konstruktionen kommer från Bilstein. Just my 2cent. |
|
Smiley© |
Okey! Det kan jag tyvärr inte kommentera, för jag har bara hört att det sitter Koni i KW så jag trodde det gällde alla KWs modeller. ///Thomas |
|
äh , man tycker ju delarna ska hålla, H&R ska ju ändå vara så jäkla bra säger alla o hålla högkvalitet ... det är ändå coiloverkit för 15lax. KW V3 ska väl vara dom vassaste av deras va ? |
|
|
Jag blev själv förvånad, mina bilstein sprint på V70n har ju hållt i 9000 plågsamma mil. KW har ett cupkit som är snäppet bättre än V3. därefter är det clubsport racing o värre grejer. Sådant som inte går att köra på våra fina svenska vägar. |
|
| KW V2/V3 eller Bilstein PSS10. | |
|
har hört en del bra om abc red stuff el yellow stuff ska vara mkt bra dock lite dyrare....Länk finns ett groupbuy med riktigt bra priser nu på fk coils det är väl kw som bygger dom...jag är lite nyfiken på FK Silverline X Coilover Kittet, vad tror ni? Länk |
|
|
ABC kan jag fixa billigt. Känner importören. Yellowstuff rekommenderar jag inte för vardagskörning. De behöver hög temperatur för att fungerar. Endast för bana eller för personer som verkligen värdesätter resan mellan A-B. Desamma gäller Redstuff. (man får förvärma vid vinterkörning) Då kör jag med både skivor och belägg från ABC. -Eller så får man höja tempot en aning. Det funkar för mig ;-) |
|
| Vishnu V3 PNP och Dual Cone Intake System säljes! Kontakta mig för mer info. | |
| jaså , nytt trim på G eller ? :D | |
| Ny bil... men det blir nog kombi :-( | |
| du får ju köpa en 335 kombi ;) | |
|
OT, var och rastade lilla Busan på Gelleråsen igår. Däcken verkar inte klara mycket, det blev lite halt efter ett tag :-( Länk |
|
| Är det Bridgestone 016? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.