|
Sida 100 av 712
|
|
|---|---|
|
Så här gick det när jag körde mot en trimmad M5 e60 med 560 hk på Björkvik: Länk Kändes riktigt bra att lyckas hålla honom bakom ända till 260 km/h!! :D // Thomas |
|
|
Sjukt imponerande, har du den på 85% vrid under detta rejs? Måste köpa nya V3 nu, snart kommer nya bilen, ska bli spännande med nya lådan! =) |
|
|
Ja, 85% (default) på steg 3-mappen. Effekten är grymt stabil nu med IC:n och avskärmningsplåten... :D // Thomas |
|
| grattis tom! fixa plåtarna till oss nu med ;) | |
|
Jag måste bara få tillägga att alla fyra bilarna (Erik, Vishnu), (Håkan, JB3), (Jag, Vishnu) och (Enrico, JB3) var i princip helt jämnlika. Så allt snack om att JB3-trimmet skulle vara så extremt mycket starkare än Vishnu är således BULLSHIT. Dessa två trimleverantörer är m.a.o otroligt likvärdiga (prestandamässigt) för de som undrar. // Thomas |
|
|
Här har ni ett exempel på detta. Det är jag som kör mot Håkan (kraxx): Länk // Thomas |
|
| jepp båda har nått top prestanda för original N54 turbos . Tror inte att man kan ta ut mer med 98-99 oktan. | |
| Grattis sjukt bra era 335:or går. Synd att de regna. Blev de någon 0-250 körning? | |
| Nej, bara 50 - 250 och 100 - 250 . | |
| Länk | |
|
Thomas, den går bra nu den svarta, jag körde mot en sepangbrons M5 på eventet men han bara försvann vid 200, så den går klart bättre nu. Tråden fyller visst 100 ,grattis eller vad säger man. |
|
| Thomas , har du lagt du ut filmen JB3 v3 på e 90post, är lite kul att läsa alla fanboys kommentarer tycker jag. | |
| Pea: Har du hunnit montera nåt på din bil än? | |
|
Pea ---> Ja, det är samma sepangbronsfärgade M5:a som du har kört mot. Jag tror t.o.m att han bara hade ljuddämpare och chip då också. Det är ju kul att de modifikationer som jag gjort har gett något iaf! :) Jo, det vore kanske intressant att se vad jänkarna säger om filmen där jag och Håkan kör jämnt. Vi får se vad som händer... ;) // Thomas |
|
| Bra att Shiv lyckade matcha mot JB3 med nya mappar :-) | |
|
Enrita ---> Yes... Bättre sent än aldrig. ;-) // Thomas |
|
| Sevak, Barry har fått lånat mina trimgrejer och är nere och kör Nünrburgring med dom denna vecka, nästa vecka åker dom på. | |
|
Thomas: länken till filmen du lagt ut på e90-post vore kul att hitta. /Janne Janne E61 535D 2008 Sportautomat. |
|
| Länk | |
|
Janne ---> Om du menade Vishnu vs JB3-filmen så har jag inte lagt upp den... Vet inte om jag orkar med ett "tuner-war" faktist... :-) // Thomas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.