|
|
|
|---|---|
|
Tjena Tänkte höra lite med er kunniga jag har funderat på att sätta trimkam i min 535:a men nu undrar jag, vet ni nån bra kam och har ni nån sida har ni någe erfarenhet vad jag ska köpa och inte? min bmw e annars orginal har väl tänkt inhandla ett chip å,. var får jag tag på ett chip till den till etty bra pris, tack på förhand | |
Paap Reeder |
... du tappar bottendraget kan jag säga och det redan med en 282-graders. När jag efter typ 25000 mil med en Schrick trimkam gick tillbaka till std fick jag en "ny bil" kan jag säga. Shricken var bra över 4500 rpm ... MVH /// Paap R |
Paap Reeder |
... du måste ha kam + chip (helst en mappning) + AVGASSYSTEM som klarar av att släppa ut avgaserna efter Schricks s.k swing boost effekt. MVH /// Paap R |
| vad ska man ha för kam om man turbo konvertera med 745ans grejor då?? | |
| vad ska man ha för kam om man turbo konvertera med 745ans grejor då?? | |
|
Paap Reeder vad för avgassystem? har försökt söka efter avgas system men hittar fan inget till m535i e28 :S |
|
Paap Reeder |
... jag kör med original främre som är en fullflödes samt ett somonz som också är "rör rakt igenom" MVH /// Paap R |
|
jaha okejrå men vart fick du tag på somonz ifrån? var det dyrt? låter det mysigt? MVH Niklas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.