|
|
|
|---|---|
|
Finns det någon som sitter inne med info om någon av dessa? Allt av intresse. Länk Länk | |
| No2 passar ju bra map reg.nr..... tillfällighet? eller meant to be.... Eller kanske en GT (min)? Hör av dig isåfall. | |
| Hehe, jag reagerade också på reg.nr... Det är en tillfällighet. | |
|
Nr 2 skulle jag nog undersöka noga då den inte har 94:ans "ellipsoid"-lampor (en glasboll) i halvljuset utan de vanliga reflektorhalvljuset som kom 95 och senare. Lamphusen fram har alltså bytts ut nån gång av någon anledning. Sen tycker jag bilen tappar trovärdighet med all skit i framrutan typ streamers och nån konstig skylt men det kanske bara är jag. Nr 1 ser fin ut men kan kanske bli svår att framföra på vanlig väg med tanke på höjden. Här i Göteborg hade det inte gått i alla fall. |
|
| Nr 2 har ju ej heller de riktiga backspeglarna såg jag nu. | |
|
Måste säga att jag tycker det är ganska dyrt för bilar som är 12 och 13 år gamla även om don är i fint skick. Kolla vad dom står i värde i bilhandlarlistor. |
|
| Jag har en jätte fin M3 -94 avusblå 14000mil om du är mer intresserad så kan du ju skicka post till mig.... | |
|
Nr 1 Ser rätt ut med den där säkningen. Skicket får man kolla på när man kommer dit. Nr 2 känns väldigt osmaklig mina ögon. Ful streamer och doftgran hängandes i bilen. Det känns folkrace över den bilen. Visst kan man slita bort allt sånt där skit men ändå. Är man inte dalkarl så får man försöka komma upp sig på annat sätt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.