|
|
|
|---|---|
|
Har sökt lite inlägg men inte hittat nåt alls... Men har för mig att man kan köpa tavlor med sånna här tecknade bmw-bilar som alltid finns på startsidan här. Någon som vet nåt om de? | |
|
Jag har 3 stycken, köpte de två första på Stockholms bilsalong år 2000, och den tredje på Elmia för 2-3 år sedan. Har även en cd med många av dessa teckningar (i litet format). De två första (och skivan) köpte jag av ett engelskt företag. På skivan finns denna adress: www.kookart.co.uk Vet inte om de finns kvar, men det är ju värt ett försök. |
|
|
Upptäckte att adressen inte funkade, men jag hittade istället den här adressen: Länk Hoppas det kan leda till något! |
|
|
Jo,har också sätt att de finns på vissa mässor i bland...men alla gånger e man lika dum och inte köper någon :) Fatta inte riktigt sidan du länka,kanske ja som e dum nu :) Men hitta ingenstans man kunde köpa enbart bilden,utan bara nåt man kan få sitt eget ansikte inritat med någon bil för en svindyr peng. Har jag missat nån del av sidan? |
|
|
Jag tittade inte så noga, men nu när du säger det så verkar det nästan vara så. Kanske denna bmw tokiga kille kan hjälpa dig? Länk Kanske inte gör just sånna tavlor, men säker ser han ut att vara! |
|
|
Mailade han i länken som "mats_hajen" postade, han har tyvärr slutat rita pga en ledsjukdom =/ //Roffa |
|
|
Lade in en bild på en tavla i min blogg enkom för denna tråd =) Vill du ha din egen bil inramad och fin kan jag säkert ordna det. Jag har en på väggen =) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.