|
|
|
|---|---|
|
Jag har som sagt en 523i -97 med AC. När det är lite kallt ut, säg noll-gradigt och lite fuktigt inne i bilen immar rutorna igen direkt! Och det är inte lite imma vi pratar om. Kör på vanligt AC-läge utan några av filtrerna eller återcirkulation av luften. Har provat alla möjliga inställningar av Acn utan framgång. Det läcker heller inte in vatten i bilen så att den är oerhört fuktig, utan det är minsta lilla fukt som gör att bilen immar igen. Någon annan som har samma problem?? | |
|
har du bytt kupéfilter (2st.)? //Martin |
|
| Japp, de byttes till de aktiva kolfilter som skall sitta i för 200 mil sedan. | |
|
Dina rutor är smutsiga på insidan, därav hjälper det inte om du kör defrpst på framrutan. Rengör dom noga så blir de bra. |
|
|
har läst och hört att det ska hjälpa att vaxa rutorna på insidan.. |
|
| Är det inte så att AC kompressorn inte går när temperaturen är < +3. Då borde den ju inte heller avfukta kupéluften? | |
|
Håller med "Oggyone", hade samma problem, rengjorde insidorna ordentligt sedan försan det! :-) |
|
|
Jag har också samma problem.....inget ovanligt tror jag. //Johan Har du råd att INTE köra Tyskt? |
|
|
Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.