|
|
|
|---|---|
| Försöker hitta en e36 m3 i vit kulör,men de verkar vara svårt.Gjordes det inrte så många av dom kanske? Är i valet o kvalet om jag ska avyttra min m3 e30 när den är färdig till sommaren och försöka hitta en vit e36 i bra skick.....vet ni om nåt så hojta. | |
|
Kul med någon som liksom jag gillar vita bilar. Jag letar själv BMW,helst vit men det finns inte många,dessutom så står vita bilar lägre i pris,vilket gynnar dig o mig. Lycka till i letandet. Skalman |
|
|
Finns en vit M3 cab -94 på blocket just nu Länk . Men det kanske är coupé eller sedan du söker? Jag håller med om att den är snygg i vitt! |
|
|
Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Nån som vet nåt om nån av de 2 bilarna? | |
|
Har för mig att det var den vita med tak, som var till salu i sundsvall i sommras.. jag var spekulant på den och körde 20 mil enkelväg för att bara åka hem sen igen... det var det ena med det andra som var fel på bilen då... absolut inget man ville dra på sig.. ett tips är att ta regnummret från bilen å kika upp om den har gått i sundsvall nyligen.. Och har den det så är mitt tips att inte besvära dig med den bilen. Mvh |
|
|
bilfreak, vad var det som var fel på den? Blogg:M3Länk |
|
|
Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Sundvall ja,vad var de för fel på bilen då? | |
|
Japp det var den bilen som jag trodde Vi åkte ner till sundsvall en blöt å regnig dag.. för att mötas av en fin vit M3a på håll.. sen vid en närmre titt så visade den sig inte alls vara något som tilltalade mig.. Förardörren är dåligt omlackad med rätt tydlig färgnyans (det var det första jag såg, syntes bra i det ruggiga regnvädret) Vid uppstart av bilen så "hoppade" den liksom blöddrandes igång.. det var som att den surade och man fick ge den lite varv för att det skulle börja gå rent.. (vilket endast märktes vid uppstart av bilen).. i samma veva märktes också en tydlig bensindoft. Vingen på bakluckan är nån pirat eftermarknadsprodukt, som inte alls passar bra.. hålet på ena sidan av bagageluckan som vingen blivit fastsatt med hade det börjat komma rost runt. Bromsskivorna var väldigt slitna runtom Bakdäcken var fina längst ut.. längst in syntes reven på däckena. Hur är det med hjulinställningen? Bussningar? sista ljuddämparen var frasig och trasig.. och det lät som att den läckte. (ihåligt ljud) Bakstötdämparna var helt kassa, märktes när vi tog en tur för att testa bilen, den liksom satt ner sig väldigt mycket och "gungade" genom accelerationen. Sen var det nån givare till Abs:en som lyste, men han fick den bytt.. och problemet var borta. Minns att det var något fel på Vindrutespolningen också, men jag tror att han fick det fixat också.. samt hade han bytt vindrutan eftersom det var en spricka i den. Ja i det stora hela så är det en bil jag inte rekommenderar, men det är klart har ni nära till bilen så kan ni ju själva åka dit för att bilda er en egen uppfattning, och visst kan vissa "fel" ha blivit åtgärdade efter att jag synade bilen, men detahär var några av det saker som fick mig att bege mig hemåt utan en M3a. Mvh |
|
|
Jag hade Alpinvit M3 E36 i sommras den går i Karlskrona nu... ser ut såhär [IMG]Länk Vill ni se fler bilder på den kolla på Länk Mvh / Laurin |
|
|
Oops blev lite fel här är bilden på den Länk |
|
|
Kanske inte alla som vet men vit är ju BMWs färg så att säga, den färgen man hade på sina bilar som skördade framgång inom racingvärlden, (Audi silver osv). Jag tror personligen att vita bilar är underskattade och kommer att bli populära, ser man en fin vit blank bil ja då är den ofta fin också eftersom skador/smuts/rost syns mycket lättare på sådana. Vore kul att ha helvita kläder till helvit M3a :-) utanför där jag bor vid ett sommarstuge område går en vit M3E36a som damkörs, samt en vit M5E39 står också utanför det huset, människor med bra smak måste jag säga. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.