AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.487

Larmsändare - GSM-/GPS modul

ja
83
jala
335i (E93) -07
Hej!

Är det någon som känner till om det finns GSM-/GPS-modul som kan kopplas samman med BMW:s originallarm. Jag hittade information om CarGard T70C på nätet, vilken har mina eftersökta moduler som tillbehör. Det verkar dock som om att modulerna endast fungerar tillsammans med Cargards egna larm. Stämmer detta eller går dessa att använda tillsammans med BMW:s larmmodul?

/JALA
He
1.011
Heden
Audi RS6 -16
Det tror jag bara passar till CarGard, men om jag minns rätt så finns det något liknande på ClasOhlson för ca. 2500 kr... kolla där :)

Mvh/ Niclas
go
141
gotis
730-94 E38
Köp en billig mobiltelefon, koppla den med en billaddare, göm den nånstans i bilen, anslut till telia friendfinder, Voila´ ditt eget system.

Funkar väldigt bra i tät bebyggelse, sämre på landsbygden, bylingen har säkert bättre möjligheter å söka på gsm nätet.
do
162
dopamin
530i Touring -07
Gotis: F*n...det var ju riktigt smart ju.. :) Har en gammal T28 (liten) i lådan. Kanske skall prova detta... Man blir ju lite nipprig när man är bortrest 2 veckor utan koll på bilen...
go
141
gotis
730-94 E38
Kattskrället e försvunnen, ska nog göra likadant på den om den kommer tillbax.
ja
83
jala
335i (E93) -07
Katten? Vad har kattskrället med GPS/GSM-sändaren att göra.........
go
141
gotis
730-94 E38
med en mobil i halsbandet på skrället så vet jag ju åtminstone någorlunda var han e =O)
ja
83
jala
335i (E93) -07
Aha, I got the point.
Visa användare
652
gorth
530dA -01 Touring
Men då kan han ju ringa en massa pussy calls också. Kan bli dyrt.

Göran

FWD - Nej tack!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.