|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag har en z3 med sliten ratt.Hur ska jag göra för att få det bra igen? Tacksam för tips. Ha en bra dag! | |
| Hej Katzi! Sliten ratt? Menar du att lädret är nött blivit fult? Är det så så kan du enkelt färga in det med läderfärg, finns hos MIO möbelhandel, där kan du antingen "hyra" ett lackstift för 100kr i deposition föratt sedan få 80kr åter när du lämnar det åter, eller om du vill köpa det istället så kostar det 100kr. Det är mycket lättarbetat och ger ett bra resultat. Låt det bara få torka in ordentligt, är det mycket slitet så kanske du måste göra flera infärgningar. Lycka till. Mvh Kent. | |
| Tack så mycket z3kent. Hur vet man om det är rätt färg? | |
| Rätt färg? Jag förmodar din ratt är svart? Är den inte det då finns resten av alla färger att tillgå...du kanske får blanda flera för att komma rätt..har jag gjort på mina stolar. Det inga problem bara viljan som kan sätta stopp. Hälsningar Kent. | |
| Hej. Den är svart du menar då att alla svarta Färger Passar?Ha en bra dag! | |
| Ja det kommer att bli jättefint ska du se. Lycka till med måleriet. Mvh Kent. | |
|
Jag lånar tråden lite.. Är dörrsidorna gjorda i skinn med? Dom där små delarna som går i samma färg som stolarna alltså.. "Hellre vind i nacken än blåst i huvudet!" |
|
| Trevligt svar z3kent. Tack så mycket. Ha en bra dag!! | |
|
Skänebo --> Jo, nog är väl dörrsidorna i skinn, på min bil iaf =) /// Viktor |
|
| M-modellen samt övriga Z som har sportinredning där är hela dörrrsidan inkl det stora handtaget klätt i skinn medan övriga så är endast mittendelen (smådelarna som Katzi menar) i skinn. Märkte jag tydligt när jag bytte inredning i min 2,8. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.