AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
3.482

Pixlar som slutat lysa ---- Ny display?

Sida 2 av 2
Visa användare
1.553
W2k
i5 xDrive40 -25

BMWCS#22725
1 475 kr är ju ganska överkomligt - om effekten håller några år. Det är nu åtta månader sedan jag sist fixade mina pixlar (med "spraymetoden") för en totalkostnad av cirka 250 kr plus en timmes eget arbete. Ganska överkomligt, och pixlarna funkar till 100% de flesta dagar. Andra dagar saknar jag ett par kolumner, så det kommer väl att bli dåligt igen förr eller senare. Då är det bra att ha alternativ. :) Du får gärna hålla oss uppdaterade, Mixtus...

Wilhelm Svenselius
stma
Länk
Kul!
Min lillebror heter Douglas och min "minste bror" Peter Magnusson som står i tidningarna för jämnan (SM i MotoCross, Blekinge mm.).

Douglas fick Tvillingar, men har inget bredband förutom på jobbet.

Alla (nästan) har kört MotoCross i familjen!

..........Jag köpte hans gamla "BMW 525i -92 Sedan" bara för att han fick tvillingar 2003.. Han behövde kombi helt plötsligt.

Jag hade en gammal 528i som garanterat influerade hans första köp med "real power utan Turbo" innan.

//S
aj
422
ajhp
BMW 745Li -04
Håller med Mixtus
Tycker att tysken kan ha sitt för sig själv om han påstår att all "sprayning"el-cleaning skadar.
Det finns lite olika att välja mellan och det viktigaste hur man använder dessa.

Det finns en som enbart rengör, tar bort den skit du sprayar på, dock inte i själva disiplayen utan kontaktytor.

Den andra som löser upp och frilägger kontaktytor har jag inte provat. Denna ska INTE användas i närheten av Disiplayen men gärna kring kontaktytor om inget annat hjälper.
Dock ej hör många behandlingar då denna frilägger metaller och
till slut finns ingen kontaktyta kvar.

Därmed är mixtus och tyskens prat om spray slut här på forumet tycker jag.
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
ajhp, jag förstår inte ditt inlägg. Vad är det du håller med mig om? Och vad menar du med kommentaren: "därmed är mixtusoch tyskens prat om spray slut här på forumet"?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.