|
|
|
|---|---|
| Är det någon som köpt dragkrok samt fått den monterad från denna annons Länk | |
|
det lät billigt med 1000:- för montering! På E46 touring där jag monterade själv fick man riva ur hela höger sidan på bilen osamt baksätet och golvet i bagaget, samt handskfack och paneler båda sidor nere vid fötterna fram för att få dit en kabel till bakdimljuset och strömförsörjning från säkringsboxen.. Diesel-räsern /Rickard |
|
| Det är tokbilligt bmw vill ha 6 ggr mer bara för jobbet | |
|
Det finns fler på fem serie forumet som tydligen köpt av honom och är nöjda! Jag själv ska köpa drag av honom inom närmaste veckorna! Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
| Han ska montera på min bil nästa vecka...är ju så billigt så det inte är värt besväret att hålla på själv | |
|
gto80, berätta gärna hur det gick när det är klart! Bloggar:M3Länk |
|
|
gto80, hur gick det? Har du fått draget monterad? Kopplar han in elen också? Blogg:M3Länk |
|
| Nej inte ännu..ja elen kopplas också | |
|
Ok Tack. Eventuellt får han monterar draget åt mig på Söndag. Blogg:M3Länk |
|
| Får min på fredag eller lördag | |
| Har fått monterat nu och kan bara säga att det fanns inget att klaga på seriöst och bra utfört | |
|
F-n vad nice, jag måste nog också kolla upp det där, låter ju superbra. Behöver ett drag på min kärra... Superbra tips odch info! |
|
|
Även jag fick draget monterat igår, mycket nöjd med resultatet. Tycker det absolut var värt att låta honom montera det. Blogg:M3Länk |
|
|
Sorry! Det var en länk till en tråd - här är länken som tråden syftar på: Länk "If your house is made of glass...you wouldn't need to answer the door!" /casa in da house |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.