|
|
|
|---|---|
|
Går det att använda dom här batterierna till Si-kortet, de ska vara 3V och dom här är på 3,6V? Hur laddar man upp dom, läste att man måste ladda dom innan man monterar dit dom nya. Länk | |
| Det batteri du länkar till är ej uppladdningsbart, så ge dig inte på att ladda det. | |
| oj fan, missade det =) Är det någon som vet vilka batterier som ska användas, var hittar man såna, länka gärna | |
|
Jag beställde på en lokal ljudbutik.....laddningsbara med lödningsbara ändar! Har för mig att dom jag skulle ha var på 1,2V. ///Robban |
|
| De ska nog finnas modeller som använder 1,2V men då är de långa batterier, i min satt de 3V korta. | |
|
Eller köper du dom på elfa.se. Precis samma som sitter orginal. Snabb leverans! Beställde mina kl 16:30 låg i brevlådan dagen efter! 230:- med frakt kostade det om jag inte minns fel. Sanyo CR14250SE-FT1 elfas art nr:69-278-34 Mvh Joakim |
|
|
Jo har tittat på dom, men de står inget om att dom är laddningsbara Länk |
|
| Hekt riktigt! De ska inte vara laddningsbara... | |
|
Loka: Visste ej att det fanns olika batterier ;) ThomasT: Blev det så att dom ska vara laddningsbara efter -88 eller? ///Robban |
|
|
Jag vet inte när de de bytte från de laddbara 1.2V batterierna till de icke laddbara 3V Litiumbatterierna. Men på min -88 så satt det 1.2V och på min -90 3 Volts... |
|
| På min -86 var det laddningsbara. Lödde dit vanliga NiMh 1,2. Detta gjordes för några år sedan och har funkat preffa. Inga problem att nolla vid varje service. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.