|
|
|
|---|---|
Viper89 |
Var ute och plåtade med min kompis Andreas i höstas för ett reportage om hans bil till tidningen Gatbilar. Börjar med min personliga favorit från denna plåtning. [img]Länk [img]Länk [img]Länk [img]Länk [img]Länk [img]Länk [img]Länk [img]Länk Mvh Jocke Bilder tagna av mig sen 04 finns på: Länk |
Viper89 |
Verkar ha blivit fel men jag hittar ingenstans där jag kan välja editera inlägg så jag försöker igen i hopp om bättre resultat. Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Bilder tagna av mig sen 04 finns på: Länk |
|
Fyyyyy F*N va fin BIL!!! Man blir så suktad... Nästan så att man vill styla sin egen till tänderna! I always bring money by the bucketload 2 local stealership so I believe EVERYthing they ever tell me |
|
|
Mycket snygg bil, passar perfekt i färg och styling. Smakfullt. mvh Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
men om man bortser från bilen, som är kanonfin, vilka bilder det är! färger och kontraster, en ren njutning att titta på! mvh Johan |
| Grymmt fina bilder... Har sett denna förut en av mina absoluta favorit E46or | |
| Kan bara instämma, riktigt fin bil och fina bilder! Brukar inte gilla när det är för mycket styling men på denna var det snyggt! | |
|
Jag såg bilen på blocket och blir jävligt imponerad av bilderna. Bra vinklar, skärpa, bakgrunder osv. Du har definitivt talang för fotografering! Flåklypa |
|
Viper89 |
Kul att ni gillar bilderna! Har massor med bilder på andra bilar förutom Bmw men kanske fel att posta här? :P |
|
Snygga bilder, verkligen! (Men bilen var alldeles för mycket för min smak) |
|
|
Mkt snygga bilder av en mkt snygg bil. Kan inte hålla med Grandy att den skulle vara för mkt. :) |
|
| Jag har sagt det förr o säger det igen - E46 är BMW:s mest lyckade modell. Stylad eller icke ; ) | |
|
Kontrasten och ljuset gör så att bilen nästan ser estorilblå ut! |
|
|
Otroligt snygg bil och väldigt proffsiga bilder. Min gamla pärla: Länk |
|
Viper89 |
Kul att ni gillar bilderna! :) Bilder tagna av mig sen 04 finns på: Länk |
|
nice nice :D /// Bimmarkomanen |
|
|
Viper89: Riktigt fina bilder vad kostar det att anlita dig för lite foto på bilen |
|
Viper89 |
jonais, Skicka mig ett mail på joskagerlind@spray.se med lite fakta. Vart du bor när du vill ha det gjort etc så ska vi nog kunna ordna något. ----------------------------- Best of Viper89: Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.