|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har funderat på om det är möjligt att byta ut den nuvarande innerbackspegeln som är monterad i bilen, mot en dito som är automatiskt avbländande? Är det "Plug and Play" så att säga eller krävs det någonting mer som t.ex framdragning av strömkabel etc.? Bilen det gäller än en E46 -01. Mvh/ Niclas | |
| varför inte bara tona bakrutan ? t.e.x stället | |
|
Det var nog det minst intellektuella svaret man kunde tänka sig! Om du inte har svaret, så låt bli att svara överhuvudtaget! Solfilm är inget alternativ. Mvh/ Niclas |
|
|
Jag tycker frågeställningen är mycket intressant. Nu får man ju manuellt ställa in backspelen till det avbländande läget - inte ens en vipparm finns det! /Fredrik |
|
| Hmm.....vrider man inte på "larmpluppen" i E46? I stället för en vipparm alltså. Det gör man i E60 på modeller utan aut. avbländning i alla fall.....men det kanske inte är samma konstruktion. | |
| Jojje men man vrider Clown-näsan för att blända av. | |
| Jepp, det var vrida på "clownnäsan" som gällde på min E87:a också. | |
|
Stämmer, har en E46:a med "clown näsa" och d e samma här! I always bring money by the bucketload 2 local stealership so I believe EVERYthing they ever tell me |
|
| jag har e36 .. men clown näsa ( vrida)när det göller inner backspegel n .. ingen sak man trycker fram o tillbaka .. är det normalt ? | |
|
Tjenare. Har samma fråga, kan man byta till en auto avbländande spegel? E46, 330D Touring, 2003. /Tony |
|
|
Det är inte bara backspegeln som behövs, det sitter även en ljusavkännare i framrutan, bakom backspegeln. BMW CS #5206 |
|
|
På E34 var det väldigt enkelt iallfall, ström var allt för nästan full funktion, en kabel ner till en givare vid lådan för att spegeln alltid skall stå i default läge när du backar men detta kan man ju leva utan. Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.