|
|
|
|---|---|
|
Tänkte starta en tråd där man kan söka efter sina gamla bmw bilar och se hur de mår idag. Ibland saknar man ju sina gamla pärlor och undrar hur skicket är på dem i dagsläget Söker ni en bil, fråga efter den här här, skriv regnummer så blir det lättare att söka efter den. Svara på en efterlysning med bild och info om pärlan! Jag skulle tycka det vore kul om någon kunde höra av sig ang min gamla 540iA - 93 med reg nummer PGP091, bild finns på denna Länk | |
| Av hänsyn till nuvarande ägare så postade jag aldrig en post á mina 24 tidigare BMW, pga stöldrisken. Tänk på det innan ni postar mer värdefulla bilar. | |
|
Håller med föregående talare !!! |
|
| Hur gör ni när ni kör era bilar ute på gatan? Täcker ni över skyltarna då? Regnr+bild på internet är inte farligare än att parkera på Ikea... | |
| Man får räkna med att biltjuvar hänger på bilsidor också. Betydligt lättare att leta upp bilar här än att leta bilar på parkeringar vid IKEA. | |
| Man får väl låta bli att skriva hela reg-nummret då. Typ ABC-XXX och lite kännetecken på bilen. | |
|
skulle vara kul och veta om någon här äger eller har ägt en e12 525 -75 HPD-XXX. |
|
|
äh...vill nån ha bilen så hittar dom den endå! håller med pelle...de e inte farligare å skriva regnummer här än att åka till affären å handla! så ja frågar på, fast åt andra hållet..nån här som ägt en svart e36cab reg RNM259? maila mej på kille_940@hotmail.com |
|
| M5 E34 OEF XXX någon? | |
|
328 CiA 96 SCR-XXX Daniel Länk |
|
| Får la skylla på att jag är trött men förstår inte riktigt hur det skulle innebära en stöldrisk att lägga upp regnummer? | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag förstår inte varför ni söker upp era gamla bilar!? Söker ni upp era tidigare flick/pojkvänner med? |
|
M635 forever: klart man gör det! bara för att man själv inte tar hand om dem längre betyder de inte att man inte bryr sej! ;) |
|
| PPG 584, BMW M5 -90 Macaoblå, numera ägs den av IF...så tjuvar som läser, nån annan hann före. :) | |
|
Länk Gamla 523:an: RGF XXX |
|
|
Min första bmw, Bwg 824, såldes till ronneby trakten! Min gamla 328 Udm 390 Stockholm?? |
|
|
328i Coupé -95 Madeiraviolett - LFK XXX ___ //Ulf |
|
|
Är det ingen som vet om denna utmärkta tjänst: Länk Mats BMW CS #5847 |
|
|
Finns även en sms tjänst sms:a reg nr till 71456 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.