|
|
|
|---|---|
|
Min innerspegel ska kunna blända av automatiskt men den vill inte riktigt det. Det sitter en liten knapp på backspegeln som jag antar är någon typ av potetiometer (som inte verkar fungera) men om jag känner BMW rätt så har dom antagligen proppat in massa elektronik där också. Någon som vet lite mer ingående hur det fungerar där inne..? | |
|
jag har haft den funktionen på en 528-96 540-98 740-95 samt en landcruiser. på ingen av de har det fungerat . Hade därimot en trailblazer som det fungerade på den ställde om genast och dessutom på ytterbackspeglarna. Jag gav mig dock aldrig in på varför det inte fungerade på bmw bilarna. |
|
|
har du den med ett skjutreglage? om så är fallet så ställer man kännsligheten med det reglaget, prova olika inställningar. min funkar perfekt. mvh Erik A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! (ärligt stulen av Jesperado) |
|
|
Det är skutreglage men det fungerar inte och jag är ganska säker på att det blivit oxid potentiometern (om det är det det är). Får ta och mecka isär den i veckan .. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.