|
|
|
|---|---|
|
Länk Vad kan denna bil vara värd i runda slängar? Har inte sett den själv men den ska visst vara fin. Är den värd 50-55? Mvh | |
|
Hej! Det ser ut att vara några mindre brister på bilen men är den tekniskt bra och väldokumenterat så kan det hända att 50k är ett realistiskt pris. Dock ser förarplatsen VÄLDIGT sliten ut, tom handtaget har slitits genom ytskiktet, kan säga att min har gått sannolikt 21000 riktiga mil och man ser inte ens början av slitage på skinnet. Det är klart att mycket beror på hur man använder bilen men ändå. så om inte dokumentation finns utan luckor så var lite tveksam till miltalet. sedan som sagt några mindre saker som man kanske vill åtgärda men inget alvarligt i sig...(kosmetik) MVH: Sakke |
|
|
Ja, skinnet såg verkligen slitet ut. Min 535 har snart gått 28k mil o den har inte alls lika slitet skinn. dock har jag inte sportstolar... Men man ska alltså få en fin m5 3,6 för kring 50k? Inga drömbilar för det priset kanske men småskavanker är inte så farligt så öänge den är bra maskinellt. Förövrigt ska det väl sitta en annan frontspoiler på bilen?? |
|
|
"Är den värd 50-55?" Det tycker inte jag, fel framstötfångare = frontsmälld eller stöld, slitaget på förarplatsen är grovt, kolla dörrsidan, sidoblinkers sitter också fel och är av fel typ = stora kostnader för att få den i ett fint skick som den är i dag kan åtminstone inte jag ha det, enda anledningen jag skulle vara intresserad är på grund av Champangerinredningen som är görläcker annars leta vidare. Stephan |
|
|
Hej! Ja denna är den vanliga frankofångaren, sannolikt en mindre kontakt med ngt som spräckt M5 spoilern. Ganskabilligt att få tag i som beg. I tillägg saknas originalfälgar(ser ut att även de "original" bmw 18" är M5 replica,färgen ser inte ut att vara black chrome), blinkers fel(icke orig) samt lite på fel plats. vita blnkers fram(struntsak) I det stora hela, skulle jag nog inte säga att denna bilen är ngn pärla direkt.... Men kanske finns saker som talar för den som inte kommer fram i annonsen... MVH: Sakke |
|
|
Fesl stötfångare, fel blinkers, sliten inredning, mm. Får nog bli en annan bil. Tack för hjälpen! |
|
| Ska det verkligen vara den där ratten? | |
|
Ratten är en M sport ratt och kan mycket väl varit tillval från fabrik... Min bil Länk |
|
|
Hej! Stephan735i: Vi verkar vara eniga om bilens skick, jag är enig i att den verkar inte vara värd 50-55k, men som sagt jag väljer alltid(oftast) att utrycka mig ngt diplomatiskt, då jag inte vet allt om bilen, i slutändan är det bara egen inspektion och provkörning samt genomgång av dokumentation som avgör bilens slutliga värde. Den kanske har en fabriksny motor och växellåda, men man har glömt att nämna detta i annonsen :o) :o) :o)....... MVH: Sakke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.