|
|
|
|---|---|
|
Funderar på det stora hifi-systemet (DSP) -- som jag antar är samma Logic 7-system som sitter i bla 3-serien (?). Som vanligt är det svårt att hitta mer info om detta på Bmw.se, förstår inte varför de inte kan skriva mer om varje tillval? Någon som har erfarenhet hur det DSP-systemet funkar i 1-kupén? Värt pengarna jämfört med lilla hifi-paketet (som jag har i min 3-serie kupé) I vilket paket hamnar ipod/USB-anslutningen? | |
| Har inget svar på din fråga, men har en fråga till dig! Hur tycker du att det lilla Hifi-paketet i din E46 Ci låter? Hade en 325 Ci tidigare, och det vanliga ljudpaketet till Business CD är verkligen under all kritik! Pinsamt av BMW att sälja en sådan dyr bil med så otroligt dåligt ljud. | |
| jag har lilla hifi systemet i min tycker det låter helt okej. tycker faktist det låter bättre än hk systemet i e46. | |
| Lilla paketet funkar bra tycker jag, därför vore det kul att höra om det är lönt att satsa på Logic7 eller om professional + lilla hifipaketet räcker. | |
|
Logic7 är ingen bra produkt lika dålig som den gamla DSP. BMW kommer ju att byta ut den mot en svensk lösning från Dirac! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.