|
|
|
|---|---|
|
Funderar på om jag skulle byta upp mig men undrar lite vad man kan få för bilen. Bilen är långt uppe i norr så man får lägga på minst 5-10000:- på ett stockholms pris. (Som med alla bilar här uppe.) Har för mig att färgen heter cosmos svart metallic Svart fin skinninredning Analog klimat om det nu heter så Fullt fungerande ac Ny bes, ny skattad Märkta rutor, startspärr, fjärr-larm 4 nycklar till startspärr, 4 fjärrar till larm. 15" BMW alu med dubbade vinterdäck, 16" ACE alu med fina sommardäck Lexus bakljus och orginal Dyr cd-spelare (4-5k ny) Pioneer med akvarium i :) All el funkar utom sätesvärmarna Dubbla air-bag fast det kanske är standard? 4 x Bosch Navigator Ny MoK värmare En pytte rostfläck under skuffen och en liten fläck till höger om förar dörren. Inte synlig rost om man inte letar efter den. En pytte byngla på en skärm, annars i toppskick. 17000 mil på mätarn och har precis varit in på service. Stora servicen före denna är gjord och stämplad på firma. Inte fullstämplad service bok men stämplad lite då och då i tyskland och lite då och då i sverige. import -99. Allmänt bra skick in och utvändigt. Går som en dröm efter vägen, inga dåliga bussningar eller liknande. Kanske glömde nått men man kan väl kanske få fram ett ungefär iallafall :) | |
| Ingen som har nån koll? Brukar ju annars alltid vara väldigt bra fart på det här forumet :) | |
|
Kanske funkar bättre om man postar i rätt del av forumet. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
| Jag gissar runt 40-45kkr. | |
| Jag gissar runt 40-45kkr. | |
735 |
Inte mer än 40 med tanke på tveksam historik och e36 finns det gott om på marknaden. |
| Jo det är ju lite tveksam historik som sagt, det jag vet är att den är M-testad när den kom till sverige iallafall, har alla papper från det om det nu har någon betydelse? Och visst, det finns gott om 325or men ta en blocket sök på 325 och norrland, inte många ute här uppe, alla orkar ju inte åka land och rike runt för att leta bil :) | |
|
"4 x Bosch Navigator" har du fyra st navigatorer i bilen, en åt varje passagerare? |
|
|
Bosch Navigator är rediga extraljus. Priset tror jag kring 40, kanske strax under kanske strax över om du hittar en köpare som uppskattar det korta avståndet till bilen samt bilen i fråga. E36 är ju en gammal modell och finns mkt av, det som däremot är positivt är ju att det är en -95:a vilket är sista tillverkningsåret för 325:an i e36 serien. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.