|
|
|
|---|---|
|
Dax för turbo i 325an utan kompsänk vilka grejer passar bäst tänkt ladda runt 0.5-0.6 och vad behöver jag för grejer | |
|
535 LMM 340cc spridare Adaptergrenrör Mitsubishi TDO4HL-16T aggregat Intercooler Ställbar BTR Med lite labb med bypassrör och bränsletryck så lirar det klockrent. saxat från ppf.... |
|
|
är just klar med min turbo konvertering i cabben... och tro mig en satans massa arbete väntar dig... även om du inte komsänker. värst är nog att bygga ic systemet. otroligt trångt och dyrt och mycket kapande i kaross... tänkte jag skulle lägga ca10-15k på allt. gick över 50k förra veckan... och jag har inte öppnat motorn.... men lycka till... o har du några frågor så.... |
|
|
Tack för infon låter jobbigt 50k låter jvla dyrt hör nog av mig med fler frågor tack tack |
|
|
fredrik_325: måste bara fråga vad var det som drog iväg i kostnad då man oftast läser om dom som ska budgetturbotrimma sina bilar klarar sig utan problem under 10k. köpte du sprojtans nya grejjer, kanske t.om turbokonverteringssats? |
|
|
jag vet också folk som turbokonverterat för ca 5-6k.... men som du sa jag köpte riktiga grejer. rostfritt polerat ic system bara samco slang. klammor för ca 2k så min budget konvertering är i fas ett för att senare kunna byggas vidare på... men på 50k som jag nämnde så är det även fälgar, mätare x6, alla fördelings block, catch tank, filter och allt är nytt..... vet att man kan göra det billigare men tror mig det blir roligare att göra något snyggt.... tycker jag iallafall. skickar med en bild på min lmm sida... [IMG]Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.