|
|
|
|---|---|
Phille B |
Hej! Tänkte piffa till bakändan lite och undrar alltså om det är någon som har eller har sett någon med dubbla 3" rör..på ena sidan alltså(inte m5 stil)...vet att spoilern inte passar, men det är ju inte svårt att bränna till...Blir jätteglad om det e nån som har nån bild på detta oxå. ..Äntligen Bmw igen!!.. |
|
är med intresserad av detta. Antingen en stor fett 4-5" utblås eööer 2st 3-4" utblås. Finns det någon som har det??? MvH Bmw 4-ever Lycklig tvillingfar |
|
|
Nu är det ju ingen Touring jag har men jag moddade en bild jag har med 1x3" Länk |
|
| Detta blev kanske bättre: Länk | |
Phille B |
ravve..ser ju bra ut..jag har besällt 2¤75mm nu..får det inom 14dar..får ser hur det blir i verkligheten..ska försöka lägga upp en bild sen om det blir ok...synd bara att man måste förstöra spoilern om man skulle ångra sig ..Äntligen Bmw igen!!.. |
|
Ja jag sågade i min spoiler för att få plats med mitt 3" Tyckte de blev för lågt att sätta de under spoilern. Är helnöjd med hur de ser ut nu men två hade kanske varit tuffare :-) |
|
|
Hejsan ravve! Vad hade du för såg när du sågade ut ur stötfångaren för att få det snyggt? //Jocke |
|
| Använde en vinkelslip för att göra de grövsta och sen snyggaste jag till de med dremmel. Blev ju inga kirurgsnitt kanske men de blev helt okej. Sen målade jag kanten med original lackstift. | |
Phille B |
ett tips är att andvända en lödkolv och bränna till öppningen...har gjort det flera gånger för olika ändamål i plast...blir kanonfint...bara att rita ut innan...luktar skit när man håller på bara:) ..Äntligen Bmw igen!!.. |
|
Ja med lödkolv skär man som i smör i den plasten :-) Men för att få en fin kant kan de nog passa sig med en Dremmel också. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.