|
|
|
|---|---|
|
Kan inte förstå varför jag har missat detta, hoppas ni andra njuter lika mycket av detta som jag. Nu måste min renovering börja ta fart!! Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk | |
|
Film 1: Väldigt snyggt gjord för att vara så gammal! (bmw:s egen reklamfilm) Film 2: Svensk kör 323 grupp-a rallybil, var får man tag på ett sådant filmklipp? Hur gammal är denna??? Film 3-7: Oliver Harsch kör sin "hillclimb-E21"... brutal och vacker på samma gång. |
|
|
Klart vi som gillar vad en bmw igentligen ska annvändas till njuter av sådana här filmer ;) Fri...; rullar in 323an i verkstan och sätt fart med dig...så du har kärran klar till 2008;) |
|
| Kanske den coolaste 3-serien. Snygg som bara den! | |
|
Grandy, visst är den :-) Materialet är hämtat från den andra BMW-sidan ;-) Snatto, vet ej hur gammalt det är tyvärr, men kan gå att kolla upp! |
|
|
Rubriken på YouTube på rallyklippet säger 1984, kan det stämma tro? Sex på alla fyra, roligast så! |
|
| Ja det kan det, men som jag fattar det är Ingvar carlssons ralley 323E21 från 1984, hur går det till när sista tillverkade bilen rullade ut 1983. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.