|
|
|
|---|---|
|
Hur lägger jag till en länk i min signatur? När jag ändrar i inställningarna så visas inte signaturen alls. Har sett att många har det så de ska väl gå att fixa? // M.v.h. Daniel | |
| Du glömmer inte bara att kryssa i rutan "Inkludera min användarsignatur" när du skriver ett inlägg? | |
|
Nej. den är ikryssad. Signaturen visas så länge jag inte lägger en url där. Då visas den inte alls. // M.v.h. Daniel |
|
|
Det gick för mig... /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
och även för mig Länk |
|
|
Gör ett prov här.. vet inte om min signatur kommer visas med länken eller vad som händer när jag klickar på "Besvara inlägget" ;) |
|
|
Nu har jag lagt till en url i signaturen och nu visas inget alls av det jag skrivit där. Ingen annan som haft samma problem? |
|
|
så fort jag lägger in url:en så försvinner hela signaturen. hopplöst :/ |
|
|
Nu funkar det.. men bara med www..se i url:en. sidan jag ska länka till är en garaget.org. kan det vara problemet? // M.V.H. Daniel Min coupe: Länk |
|
|
test |
|
|
test // M.V.H. Daniel Min coupe: Länk |
|
|
man kan tydligen inte lägga in en länk med garaget.org. garagt.org funkade så.. kanske nån spärr? // M.V.H. Daniel Min coupe: Länk |
|
|
Det är väl för att användarna här skall betala för att använda Pro funktionerna här på Autopower... |
|
|
Störande, men tack för felsökningen Spajjjs...satt nämligen själv o försökte få till det igår också. |
|
| Hade själv samma problem. Undrade vad det berodde på. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.