|
|
|
|---|---|
|
Har funderat lite på o montera större bromsar till 325:an. Original ser ju ut som dinkytoy när man har större fälgar. Har hittat skivor som är 305x28mm och är fyrbultade. Har tänkt göra det lite billigare alternativet o köra med original ok o okhållare med hjälp av adaptrar som flyttar ut oket. Har lite frågor nu o hoppas att ni har svar på mina frågor: Original skivor är ju 260x22mm o de andra jag har spanat på är ju 6 mm tjockare o 45 mm större i diameter. Klarar originaloken av dessa skivor???? Eller ska man plocka oket från nån tyngre BMW modell typ 535 som har lite större skivor original??? Då får/bör man kanske ta hållaren från samma bil eller??? Eller har nån annan nåt annat tips kanske??? Har sökt lite o läst om nån som plockat 540:ins skivor med ok från 750:in, eller va de tvärtom kanske??? | |
|
Länk där kan du läsa om broms uppgraderingar till E30 e du inte grymm p åtyska så rekomenderar jag babelfish Länk så blir det iaf. förståligt mvh Erik A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! (ärligt stulen av Jesperado) |
|
|
Den länken tackar man för, stod ju ganska mycket matnyttigt. Och så Babelfish kom ju till nytta här. Tackar tackar... Motorer e precis som groggar En sexa e bättre än en fyra |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.