|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag får tacka för alla fina ord! Nu har jag varit ute och kört i drygt 4 timmar i sträck och bara njutit! Motor och låda börjar mjukna ännu mer nu, gången och kraften i den nya 3 litarn ihop med den nya automaten är en svårt beroendeframkallande kombo, helt outstanding!!! (svårt att beskriva - måste upplevas) Bromsarna är även dom "inkörda" och tyvärr är nu fälgärna gråa av allt bromsbös, får bli en tvätt imorgon. Hi-Fi högtalarna låter riktigt bra med rejält bastryck och fin diskant, ett kap för "bara" ca 5 tusen. Jag valde till svankstöd till sportstolarna som jag nu suttit i i 4 timmar. Innan har jag alltid fått ont i ryggen efter längre körpass men nu känner jag ingenting, grymt komfortabla stolar... Märks det att jag är nöjd hehe!? |
|
|
Farsan funderar på att köpa till svankstöd till sina sportstolar på sin redan beställda E60(han har visst en vecka på sig att beställa mer utrustning).... Vad kostade det? Låter iaf på dig att det var helt klart värt det extra krysset :) Mvh Janne. |
|
|
Jag har haft ställbart svankstöd på mina tre senaste BMW. Utmärkt vid långfärd, eftersom man av och till kan variera stödet, så att ryggen inte sitter i samma ställning hela tiden. Jag tycker att det lätt är värt den lilla summan det kostar. |
|
|
Tjena Janne! Precis, missa absolut inte svankstöd. Kostar ca 3500. Något som man har glädje av varje sekund man sitter i bilen! |
|
|
Ok tack,ska snacka med honom om det här innan det är för sent...absolut! Mvh Janne. |
|
|
Välj komfortstolar om ekonomin tillåter. Åtminstonde skall ni kolla av ordentligt innan det är för sent. Vi har helelektriska sportstolar med svankstöd och både jag och min fru tycker att de är för hårda i längden. Svankstödet kär för markerat för att vara riktigt bra så det blir mest att ha det i miniläge. Min fru föredrar till och med den tidigare E39:ans standardstolar före de vi har idag. Men, som sagt var, åsikterna är många och BeemA tycker ju att de är jättebra. Så testa! **BMW-ägare i 27 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
|
Christian: Tack för åkturen i fredags. Måste säga att jag är otroligt imponerad. Vilket vrålåk! Den nya automaten är ju helt sanslöst bra. Några saker som slog mig är hur otroligt bra ljuset är på E60in samt hur tyst den går. Trots att jag har dubbelglas i min E39 så går din bil väldigt mycket tystare. Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
|
Tjenare Martin! Jo det var en trevlig tur! Man åker verkligen sjukt bekvämt. 90 mil körda nu och motor och automat känns om möjligt ännu mjukare, man upplever lådan som steglös. Vi får samla alla BMW vagnar för en photoshoot snart =) |
|
|
Vad tycker du om ratten för o styra menyerna. Funkar det eller är det en idiotisk lösning igentligen? |
|
| Tycker att I-Drive är kanon, i och med face-liften så har man ju även 8st programmerbara favoritknappar och systemet är numera riktigt snabbt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.