|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Då var den nya vagnen äntligen beställd, det blev: - E60 530i - Space Grå Metallic - Automat - Comfort m svart skinn - Advantage - M-Sport - Hi-Fi högtalare - Dold dragkrok - Belysningspaket - Aut avbl. backspegel - CD Växl. förberedd Leverans i mitten av april, längtar så jag dör...och det är bara januari. | |
|
Soft! beemoholist |
|
| Grattis!!! Vad menas med M-sport? Att den har m-paket eller? | |
|
Jag valde sportautomaten, så jag får vänta ännu längre! Produktion i juni/juli... Grattis BeemA! ---- BMW CS #6212 I väntan på min nya ögonsten - E61 530iaM Platinagrå |
|
|
Tackar Narvselius och grattis själv!! Jag kunde inte hålla mig tills ända in på sommaren så det blev den "vanliga" automaten... Den nya 3.0 motorn kommer att bli helt suverän! Och med riktigt vettig förbrukning om man nu kan hålla igen =) |
|
|
BeemA - har du fått bilen?!? ---- BMW CS #6212 I väntan på min nya ögonsten - E61 530iaM Platingrau |
|
|
JAJJEEMÄÄÄN! Hämtade hem pärlan igår kl 17:00! Vilken sinnesjukt fin bil, så tyst och komfortabel med ett herrejössesklipp när man vill! Jag är otroligt nöjd. Kör lungt nu under inkörningen men jag längtar tills jag kan börja sträcka ut. Nya automaten är en dröm med helt silkeslena växlingar. Komforten är verkligen ljusår bättre än min e91 med 17" och sportchassi som jag bytte in. Ingen som helst spårkänslighet och inget vägljud trots M-paketets 18"are. Suveränt. Återkommer ikväll med några bilder för den som är intresserad. Skål! |
|
|
Grattis! Ser fram emot bilder på pärlan, förstår att du är helnöjd. Chris Bangles design är otroligt lyckad på just 5-serien. //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
|
Tackar för det Völund! Bilder är på G. |
|
|
Grattis till en superb vagn! Farsan beställde en 523i nu med just lacken "Space grå" metallic..Hoppas han blir nöjd med den färgen iaf :) Mvh Janne. |
|
|
Självklart vill vi se bilder på kärran! ________ Bilblogg: Länk |
|
|
Jag har nu lagt upp några bilder under min profil! |
|
|
BeemA: grymt snygg!! Ser fram emot lite interiörbilder. ________ Bilblogg: Länk |
|
|
Mycket snygg! Du får gärna lägga upp några bilder på inredningen. ___ //Ulf |
|
|
Riktigt snyggt med space gray på e60! Bra spec på bilen. Mvh, /Wille |
|
| Jag har lagt upp några halvbra kort på interiören, ska ta lite bättre kort sen! | |
|
Riktigt fina bilder på nya pärlan. Fint glidarväder idag med. |
|
Magooza |
MKT fin bil! Vad får man ge för en sådan, med den utrustningen? |
| Bruttopriset är väl runt 530k har jag för mig, på det fick jag bra rabatt och schysst inbytespeng för min E91. | |
|
BeemA: Gratulerar till nyförvärvet. Man blir glad inombords när man ser bilderna på din nya bil. Detta av flera anledningar. En av dem är att jag väntar på en 525i med just färgen Space grå. Känns som den färgen passar bilen bra. Produktion nästa vecka ( 18 ) lev V. 22. Håll tråden levande med upplevda erfarenheter. |
|
|
Grattis! Lite småavis :) - BMW-träff i Malmö 6 Juni Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.