AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.596

M3 cab hos KVD

Visa användare
450
Stocktrader
Z3 3,0 Roadster -01
MB GLC Coupe AMG -17
VW Golf tdi -13
Någon som varit och tittat på den? eller som vet något om den? regnr:tje487
Länk
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Jepp jag har ägt den:) köpte den runt 2003 och hade den lite över ett år... riktigt bra skick var den i då, men den hade varit smälld nån gång och serviceboken var ej original!
Visa användare
450
Stocktrader
Z3 3,0 Roadster -01
MB GLC Coupe AMG -17
VW Golf tdi -13
Verkar vara i lite halv taskit skick nu i alla fall....
ea
473
easy rider
M5 e39 2002/6
"värderingsmannen" ger ju ett seriöst intryck......:-)

Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Läste värderingsmannens kommentarer, tittade på skicket, och sedan såg att bilen fanns i Landskrona och alla bitar föll på plats. Verkar vara sjukt sunkig.

Att listpriset för det här exemplaret skulle vara 120 000 tvivlar jag starkt på.
Är det någon som gjort ett bra pris på KVD. Sitter ibland och följer priser och känner att reservationspriserna sätts så högt att det är egentligen ointressant att följa en budgivning.
Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
Nästa gång jag ska sälja bil ska jag anlita KVD, dom får ut maximalt värde ur de flesta bilar. För det är ju lik dom säljer oftast. Denna M3 cab hade man inte fått sålt privat ens som den står då den verkar sunkig, skulle inte förvåna mig om budgivningen stannar på 100k+... och det är den inte värd. En felfri M3 cab 94 med normalt slitage är i mina ögon värd max 105k.

Ska bli kul att se vad den går för, jag är med upp till 75k.
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Avgassvärdena verkar ju ha fått frispel oxå... kan bli dyrt innan man bara får den igenom besiktningen...:(
Bilen är kanske inte i bästa skick, men den är absolut inte helt sunkig. Den har ju trots allt snart 13 år på nacken och är fömodligen brukskörd. Med lite tid så går den nog att få i ett bättre skick om man önskar. Om man bara visste vad en helrekond gör på en bil;) Kanske köra förbi verkstaden också hehe. Blir det ett bra slutpris så:)

MVH
Visa användare
450
Stocktrader
Z3 3,0 Roadster -01
MB GLC Coupe AMG -17
VW Golf tdi -13
Gick för 83500:- (+ 2600:-)
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Då dröjer det väl inte länge förrän den ligger på Blocket för 119000?! Stackars köpare.....
Pe
627
Pelle
Z3M roadster
328 Coupe
Dyrt för den bilen... med tanke på felen och skick.
no
7
nordic
530 xd M-sport -06
köpte bilen på kvd ,helt ok för det priset,byter nu fronten+katten,dimljus
...nordic
ma
33
mangoo
M3 -98 Cab
De blir nice till sommaren!! en trailer med en vass vattenskoter så har du det ultimata sommarkonceptet (knepit med dragkrok iof.)
Grattis till köpet. Hoppas det blir ett smärtfritt ägande.
no
7
nordic
530 xd M-sport -06
tackar,har en polare med massa bmw delar,kan va bra att känna han
när man kör m3...nordic

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.