|
|
|
|---|---|
|
Hej allihopa ska byta bil och har lite svårt att sätta ett schysst pris på bumsen, behöver lite råd. Bilen är en E39 540 -96 med det mesta i utr. väg (saknas bara lite lull lull), välservad o välvårdad och ca 18000mil på mätaren. Några förslag på ett pris, vill ha en snabb, bra affär för bägge parter. MVH Polkapojken Man ska inte kasta pil i kuvös Länk | |
|
Du kanske får fler svar om du ändrar rubriken något och i texten anger vilken extrautrustning bilen har importerad/svensksåld eventuell rost etc. Själv har jag tyvärr ingen aning vilket pris som är rimligt. Kul arbetsuppgift du har. Gränna var alltid ett givet stopp när jag var liten. Det gick ju inte för sig att misa polkagrisarna :) Mvh Mikael |
|
|
Såg nu att du länkat till din bil i texten. Mvh Mikael |
|
|
Hej Det var ett jäkla drag efter 540 idag, sålde bilen per telefon vid 21 tiden, säkert 15 telefonsamtal och 10 mail och allt var förvånadsvärt inte bara brevkompisar o snackare. Nu blir det tyvärr v###o ett tag men sen är jag garanterat tillbaka i bmw träsket igen. Vill tacka alla på forumet för den hjälp man har fått när det har behövts, kommer naturligtvis att vara en hangaround på forumet i framtiden. MVH Polkapojken Man ska inte kasta pil i kuvös Länk |
|
|
Hej Det var ett jäkla drag efter 540 idag, sålde bilen per telefon vid 21 tiden, säkert 15 telefonsamtal och 10 mail och allt var förvånadsvärt inte bara brevkompisar o snackare. Nu blir det tyvärr v###o ett tag men sen är jag garanterat tillbaka i bmw träsket igen. Vill tacka alla på forumet för den hjälp man har fått när det har behövts, kommer naturligtvis att vara en hangaround på forumet i framtiden. MVH Polkapojken Man ska inte kasta pil i kuvös Länk |
|
|
Grattis till en lyckad försäljning. Det är inte alltid som en säljare är så nöjd. Du är uppenbarligen en bättre människa än jag eftersom jag har aldrig varit det. :) Hoppas att du snart hittar en ny pärla. Mvh Mikael |
|
|
Vad jag kunde se hade du en rimlig prissättning. Hade du satt 90KSEK som inte är en helt ovanlig förväntning på en 96:a hade det nog varit tyst...Grattis! |
|
|
Helt nöjd är man väl aldrig, men jag släppte den för 52 utan sommardäck,killen va trevlig o är helnöjd,jag visade upp bumsen, fick handpenning, allt va över på 20min, han får bilen leverad nu på förmiddagen.Kunde kanske fått ut lite till med tanke på intresset men har inte tid med sånt, hellre släppa lite billigare o det går fort ,än o hålla på o klämma ut det sista. MVH Polkapojken Man ska inte kasta pil i kuvös Länk |
|
| Helt rätt inställning - grattis! | |
|
Bilen såg fin ut, personligen hade jag nog inte släppt den så billigt BMW CS #5139 |
|
| Ja, det var ett bra pris om bilen var ok! Men ska man sälja snabbt så får man gå ner i pris. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.