|
|
|
|---|---|
|
Jahapp så bytte man framruta då ett stenskott växt till en jättespricka. Vart fint och allt sånt men nu fungerar regnsensorn oerhört dåligt. Vad kan nissarna på glasfirman gjort för fel? Innan bytet reagerade sensorn på duggregn, nu krävs det duktiga stänk för att den ska reagera. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. | |
|
Ett litet sidospår.. Stod du parkerad på tulegatan i fredags vid 1700? *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
|
Om jag stod ivägen för dig eller repade din bil så var jag inte där. Annars kaaanske jag var där. Det blev en blöt kväll sen så jag har luckor :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Inga repor här inte.. Jag hade räknat med en blöt kväll, så jag kom gående - var på väg till Mården.. *håll till höger, eller gasa* Länk |
|
|
Det finns ju en justering på en av spakarna för "känsligheten", kan det vara så enkelt? Eller har du köpt en ruta med tonad "Pegeuot/Renault" beläggning (oljeliknande film som brukar ställa till det för GPS-enheter etc.) Bara några ideér till diskussionen... |
|
|
Vet om känslighetskontrollen men den funkar inte ens på högsta inställningen. Rutan är inte tonad vad jag kan se, ser väldigt klar ut. Ska dit imorrn och se vad de ställt till med :-) //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.