|
|
|
|---|---|
|
Hur står de prismässigt jämför med här hemma i Sverige? Racerbilen: Länk | |
|
Ingen som har någon känsla för prisläget? Är de dyrare eller billigare än i Sverige? Racerbilen: Länk |
|
|
Kollade en del på e-bay i samband med USA-besök förra året (mest M5) men det kändes dyrare då, åtminstone för de finare bilarna. Ett exempel: Länk Sugen på att sälja eller köpa? |
|
|
På autotrader.com finns just nu 20st 88-91 M3 E30 mellan $11990 och $22500 snittpris $16725... Länk Alltså från 85600kr till 160700kr med ett snitt på 119500kr, kika där samt cars.com, för Kanada; autotrader.ca Stephan |
|
|
Tack för tipsen! Känns nästan som fina M-bilar är billigast i Sverige, enda undantaget jag hittat är att man kanske kan köpa felstyrda (enligt tedrickarna) M3e30 i England? "Sugen på att sälja eller köpa?" Egentligen ingetdera men en kille från Kanada mailade och undrade om min M3SE var till salu. Racerbilen: Länk |
|
|
BjörnB; Varsågod=) Gällande Kanada dom har en regel som gör att det är väldigt enkelt/billigt att importera 15år eller äldre bilar, yngre är omöjliga med det i USA kostar $12-15000 för till exempel en M5 E34 och dessutom tar lång tid, Kanadensarna plockar hem en hel del bilar från Japan, många har väl sett lågmilers Alpinorna (E32 och E34). Stephan |
|
|
Björn, Är du säker på att det är felstyrda M3E30 du hittat i England? Min uppfattning är att de är billigast i England, och då gäller det vänsterstyrda exemplar. // Samuel |
|
735 |
kentsamuel: Det var nog det BjörnB syftade på... För engelsmännen är de "felstyrda", för att förtydliga. |
|
Som 735 skriver så menar jag "felstyrt" för engelsmannen och "rättstyrd" för oss. Finns bara vänsterstyrda M3e30 om jag fattat det hela rätt. Racerbilen: Länk |
|
|
Okej :) Men då är vi ju överens. Det är väl just det som gör att de bästa priserna på M3E30 finns i England. // Samuel |
|
|
BjörnB, helt rätt! Det finns bara "rättstyrd" M3 e30! Blogg:M3Länk |
|
|
Finns en på AP som är USA import, se länk: Länk Vet att det ska finnas en topic om bilen men hittar inte riktigt rätt..... |
|
|
Här är länken starre tänker på Länk mvh Magnus Melkersson Sextrettifemman: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.