|
|
|
|---|---|
|
Precis som alla bilar, behöver BMW någon form av bränsle. Dock ser det ut som om personen i filmen har bristfällig utbildning om hur man förser sin bil med bränsle. Länk Notera gärna kommentaren en bit ner i ordväxlingen om "osmarta BMW-ägare". Avundsjukan lyser igenom allt mer åren går tycker jag mig märka. ;-) //Jerry Eriksson, Nyköping | |
|
Haha fan vilka dumma mäniskor det finns =) |
|
| hehe den va ju go :) | |
|
hur korkad får man va? Har hon aldrig tankat? MvH Bmw 4-ever Lycklig tvillingfar |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
hahaha! Typiskt tjejer! ;-) MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
|
När jag stod på en mack en gång, så kom det fram en kvinna på ca 65 år till mig och frågade om jag kunde tanka hennes bil. Jag frågade då hur mycket bensin hon skulle ha i bilen, och hon svarade att hon inte visste, varpå jag frågade hur långt hon skulle köra. Hon sa då ca 20 mil. Jag tankade då i 25 l i hennes volvo 240. Det visade sig att hon alldrig hade tankat förut, för det hade alltid hennes man gjort, som också alltid hade kört bilen förut, men nu var han inlaggd på sjukhus i några veckor, så hon blev tvungen att köra och tanka själv. /Peder |
|
|
Den var fin. Vilken superfjäder det måste sitta i den pumpen för att få henne att fara över bakluckan. Mvh Mikael |
|
|
Verkar ha blivit allt mer poppis att länka till filmer på senare tid, och just denna har precis varit uppe för beskådning i en annan tråd ;) Länk //Devva |
|
|
"Avundsjukan lyser igenom allt mer åren går tycker jag mig märka. ;-)" Ja eller hur, tänk den som ändå hade haft råd med en E30, få förunnat... Som jag skrivit så många ggr tidigare så verkar det som om så fort någon säger ngt dumt om BMW eller BMW-ägare, då är det avundsjuka... I era drömmar kanske... ;-) |
|
|
Stackars kvinna.... Bil menar jag! ;) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Haha fatta den person som fick se det där på övervakningskameran =) | |
| Ser lite "fake" ut men visst fins det idioter också så man vet aldrig... | |
|
fake ?? Du skulle jobba på mack, liknande saker händer hela tiden. En kund vi hade drog ochså slangen över och spännde den och när han hade stuckit in den i påfyllnings röret så släpte han den varpå tankluckan gick av och han tyckte vi skulle ersätta den. En annan kund kom in och skulle betala sin bensin men hon hade tagit diesel då skällde hon ut oss och sa att det varvårt fel för att "pumpen stog för nära" (ca 2meter ifrån bensinpumpen och det var ingen kombipump den hade bara diesel) En annan kund brukar stå i kön till maskintvätten bakochfram alla andra kör in i tvätthallen framåt, han backar in för bilen blir renare då säger han. |
|
|
Har själv jobbat på en bensinstation (BP) och kan bara instämma. Detta är fullt möjligt, glykol i spoltanken, glykol i oljepåfyllning (hennes komentar var att den inte skulle frysa på vintern!) Daniel Länk När det händer så händer det fort, Autobahn |
|
|
Eller en "ingift" släkting som länge trodde att oljebyte bara var en sammansvärjning mellan oljebolag och biltillverkare och därför inte brydde sig om det. Han tog lite olja av andra när de bytte och fyllde på i sin. Tilläggas ska att hans bilar snabbt blivit till skrot. Som tur var har han oftast kört gamla Volvobilar och aldrig BMW. Mvh Mikael |
|
| Vadå? BMWägare? Knappast. Snarare BMW -lånare, -tjuv. Ägaren borde väl veta på vilken sida man tankar, såvida det inte är jungfruturen?Har ni glömt på vilken sida som tanklocket sitter på er bil?/ Messerschmitten. | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Toomas Pahv,Aaa faktiskt! =) Har 7 olika bilar att hålla reda på,så det händer ofta att jag ställer mig på fel sida om pumpen. =( Men det är väl inte svårt att vrida om nyckeln och ställa sig rätt! MVH Patrik E24 ///Med prestanda Länk |
|
Det ser faktiskt konstruerat ut |
|
Transocean |
Ok, det kan se lite konstruerat ut men jag skulle ändå vilja försvara kvinnan lite grann. Det är väldigt ofta man ser långa köer på mackar fast det finns en ledig pump då alla måste ställa sig på "rätt" sida av pumpen. Ibland ser man folk backa in till pumpen för att hamna rätt. Men slangen räcker ju faktiskt över bilen! Juha |
|
Hehehe, hon verkar inte ge upp heller eftersom man ser att hon laddar för ett nytt försök precis när klippet tar slut. Sune |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.