|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hejsan Någon som vet någon som har en M3 cab e36 till salu?. Hitatr inte så många på blocket : ( Hur sitter en förare på ca 1.95 i en sådan bil? Mvh letande M3 cab snubben | |
|
Har du sett denna: Länk Ser riktigt fin... |
|
| Jo..Jag har sett den. Nära och bra och kolla på den. dock så finns det 1 problem. Jag har riktigt svårt för vita bilar : /. | |
| Den här ? Länk | |
|
Tja Jag har en M3 cab -94, är 191 cm och det är helt perfekt. God plats för benen. |
|
| perfekt = ) | |
| Finns inte många sånna till salu, kollat på bytbil.se? | |
| ja..sökt lite var stans. kollat mobile med. dock utan något vidare resultat. Hittat 1 intressant bara. dock smg lådan vilket jag inte är sugen på : ( | |
|
finns en på www.kvd.se nu oxå |
|
| hehe..men den är ju i riktigt riktigt kasst skick :P. | |
| Hej! jag har en bostongrön m3 cab 95:a till salu för ett bra pris.Intressant? | |
| Allt är intressant vid rätt skick o pris =) | |
hampe m3 |
Bmw_Hasse Bilder, mil, bok, skick mm??? Kommer du att lägga ut anons eller finns den redan ute? mvh h |
| Var ute på annons i somras.13k mil,import 03.Ingen s-bok.Lite skavanker finns men går fint.Helt orginal.Pris? 90k som den står. | |
| Bilder finns som kan mailas :) | |
| Om du vill så får du gärna mejla några bilder o lite mer info om vart skavankerna är osv till mrajaxx@hotmail.com | |
| Bilder samt info skickade till dej :) | |
| Bmw_Hasse! Är även ja intr av din bil då ja oxå söker efter en schysst M3 cab inför våren/sommarn så maila gärna infon till mig oxå!! :D Ev sugen på en vanlig coupé igen då ja nyligen sålt min -93a men saknar den VARJE DAG :( Nån som vet nåt om den vita M3 cab som länkas till här i tråden annars?? Ser riktigt fräsch ut....! Tack på förhand! Våren e här snabbare än man anar... ;) | |
| Vilken brainiac ja e.... adress:m3crille@hotmail.com | |
| Bilder och info skickat till dej Crille :) | |
|
Bmw_Hasse; Tack så länge! Håller på o flyttar till annan lgh me mellanlandning i ett hus (omständigt) så mitt bredband ligger nere men försöker få tillgång hos andra så ofta d går dvs mina svar kan dröja ett tag... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.