|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
spajjs: "svart/vita eller blå/vita äkta kolfiber är det som gäller! ;)" ... ok., men då fixar jag på annat håll då. vad menar du? jag tycker ju som du?! |
|
|
Då har man beställt egna nu. Från ebay. * Äkta kolfiberemblem (svart/silver) till huv och baklucka. * Lookalike emblem till ratten (svart/silver) * 3 st emblem lookalike till fälgarna (svart/silver), samt * 4 st Ventilhattar med BMW-märke Pris: 550:- inkl frakt. // M.V.H. Daniel |
|
| ?? | |
|
jimmye: ?? Självklart menade jag 4 st till fälgarna och inte 3. Blev en feltryckning där =) // M.V.H. Daniel |
|
|
Verkar vara så många som ville ha olika emblem så jag fixade på eget håll. Till väldigt bra pris till synes. Billigaste stället jag hittat i Sverige vill ha 590:- för bara huv och baklucka-emblemen. // M.V.H. Daniel |
|
| Det är ingen som vet vart man bara hittar kolfiber emblem till hjulen, det verkar vara paketpris på allt. Har ju dock redan till huv och baken. | |
| Jag hittade visst : ) är det 65MM man ska ha på e36 ac schnitzer fälgar? | |
|
Länk Nån som vet vart man kan köpa billigare M-Emblem?(Bild nr 2) |
|
|
bmw_tom: kolla på ebay.de // M.V.H. Daniel |
|
|
spajjs: Verkade som du lackade ur och vart sne på mig för jag ville ha "svart/vita eller blå/vita" Aja skitsamma. |
|
|
jimmye: ne.. men missförstod .. trodde att du menade att de bara var svart/vita eller blå/vita som skulle beställas.. därför fixade jag egna.. // M.V.H. Daniel |
|
|
aha okej! ;) vilka köpte du av på ebay? mvh |
|
|
Tjo! Länk köpte av den killen. // M.V.H. Daniel |
|
|
Tack! Kanske blir en beställning. Har du fått dina? Är det bra kvalite? Mvh! |
|
|
Nepps, väntar fortf på dom. Men Zte här på AP har fått sina, det vet jag. // M.V.H. Daniel |
|
|
Ztefan heter han ;) // M.V.H. Daniel |
|
|
Jag har som nämts dessa liggandes hemma :) här är bild på dem Länk |
|
| Äkta vit kolfiber....... | |
| har hittat dessa Länk dem finns i olika storlekar ocj ska vara äkta kolfiber.. priset med frak blir ca 350-400kr beroende på storlek.. då ingår ett emblem för huven och ett för bagageluckan.. om några är intresserade så kan ja bestälal hem dem och då kanske man även kan pressa ner priset lite | |
|
detta finns även Länk då ingår 4 emblem för hjul. ett för huv och ett för bagagelucka.. priset för detta blir ca 700-800kr med dagens dollarkurs.. givetvis är altl äkta kolfiber |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.