|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
| har sett här på forumet att flera st frågat efter kolfiberemblem och jag själv är en av dem som är riktigt sugen på sådanna.. har sett att man kan köpa ett paket där det ingår emblem till huven,bagageluckan, ratten och till hjulen.. färgerna man kan välja på är svart/vitt kolfiber, rött/vitt kolfiber och blått/vitt kolfiber... om det finns många intresserade så skulle jag kunna beställa hem ett lass... | |
|
jag är mycket intresserad till rätt pris. Men det måste vara äkta kolfiber, inget look-alike alltså! Mvh. |
|
| Jag är också jätteintresserad. Men oxå bara av äkta emblem. Svart/silver sådana :) | |
| Jag är intresserad av emblemen på hjulen! | |
| jimmye och Spajjjs.. är ni intresserade av ett helt paket eller bara 1-pack?? | |
|
Jepp, det är ju mycket vikt man blir av med när man lättar bilen på orginalemblemen. Måste ju vara flera gram. :-P Mvh, Hellboy S70B56 - Lowest production engine in BMW History - 1,510 units. |
|
|
Jag är intresserad av hela kittet, beroende på pris. Annars är det Huven och backluckan som är intressant. Mvh. |
|
|
Är är intresserad av Huv/baklucka samt till 4 hjul. // M.v.h. Daniel |
|
|
Intresserad av huv, baklucka, rattemblem samt ev. 4 hjulemblem. Till rätt pris! "The quality remains long after the price is forgotten" |
|
|
jag är också intresserad till rätt pris! och det gäller främst huven och bagageluckan. Micke |
|
|
kostar? Kan du fixa bild? Vill inte ha samma skit som jag fick från stylabilen, såg ut som ett suddigt shackbräde:-( |
|
|
Det är sådana här jag vill ha iaf: Länk // M.v.h. Daniel |
|
|
Spajjs det är såna jag också vill ha.. hålelr på o kolalr olika firmor nu för bästa pris och kvalite... Forry vad betalade du för sånna?? är det bra svart vita ni är intresserade av??? själv så gillar jag den blå vita väldigt mkt |
|
| hittade dem här och det verkar vara ett okej pris men tyvärr så är det itne äkta kolfiber Länk | |
|
Länk <- där har dom äkta. Om man snackar me dom kan man kanske få bättre pris vid storköp? eller va tror ni? // M.v.h. Daniel |
|
|
bmw_jerry: fått några svar på din mail? |
|
| svart/vita eller blå/vita äkta kolfiber är det som gäller! ;) | |
|
"svart/vita eller blå/vita äkta kolfiber är det som gäller! ;)" ... ok., men då fixar jag på annat håll då. // M.v.h. Daniel |
|
|
Jag har 2st i Äkta kolfiber till bmw e46 om någon är intresserad. Till huven samt till bagageluckan, observera att det inte är fakeemblem med påklistrat kolfiberlook, utan äkta i svart och silver. |
|
|
itouch: jag är // M.V.H. Daniel |
|
| även jag är intresserad, huven, bakluckan och ratten till en e36 om priset är rätt dvs =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.